Accountancy Forum

Full Version: Economics Of Cows
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Economics Of Cows

--------------------------------------------------------------------------------

TRADITIONAL ECONOMICS
You have two cows.
You sell one and buy a bull.
Your herd multiplies and the economy grows.
You retire on the income.

AMERICAN ECONOMICS
You have two cows.
You sell one and force the other to produce the milk of four cows.
You profess surprise when the cow drops dead.

FRENCH ECONOMICS
You have two cows.
You go on strike because you want three cows.

GERMAN ECONOMICS
You have two cows.
You reengineer them so that they live for 100 years, eat once a month and milk themselves.

BRITISH ECONOMICS
You have two cows.
They are both mad cows.

ITALIAN ECONOMICS
You have two cows.
You don't know where they are.
You break for lunch.

SWISS ECONOMICS
You have 5000 cows, none of which belong to you.
You charge others for storing them.

JAPANESE ECONOMICS
You have two cows.
You redesign them so that they are one-tenth the size of an ordinary cow and produce twenty times the milk.
You then create cute cartoon cow images called Cowkimon and market them worldwide.

RUSSIAN ECONOMICS
You have two cows.
You count them and learn you have five cows.
You count them again and learn you have 42 cows.
You count them again and learn you have 17 cows.
You give up counting and open another bottle of vodka.

CHINESE ECONOMICS
You have two cows.
You have 300 people milking them.
You claim full employment, high bovine productivity and arrest anyone reporting the actual numbers.

INDIAN ECONOMICS

You have two cows.

You worship them.

PAKISTAN ECONOMICS

You don't have any cows.

You claim that the Indian cows belong to you.

You ask the US for financial aid, China for military aid, British for Warplanes, Italy for machines, Germany for technology, French for submarines, Switzerland for loans, Russia for drugs and Japan for equipment.

You buy the cows with all this and claim of exploitation by the world
Why don't I find this funny? because its Pakistan centric and bears no logic whatsoever, We in Pakistan may be many things but we have never claimed any thing that is not ours ! more so of India. The only thing we claim is Kashmir, which is not India's it is more so occupied by India.
I don't find it funny
AOA

hameesha apni plate main daikhain... bajay iss k k aap dossroon ki plate main daikhain ...ager aap ka haq banta hai to phir issay mang ker aur feryad kerkay mat hasil kernay ki koshish karain balkay cheen laina hi aqalmandi hai ....
ager dispute kashmir hai aur aap ka haq banta hai to issay cheen lain ....aur ager ziayada hi insaf pasand hain to cheen ker Muslim honay k natay unhain un ki merzi k mutabik apni alag state bananay dain....got it ....

bachoon ki terha roo roo ker sari dunya ko daikhanay ka kiya fieda ....himat hai to lay lo .....ager batoon say iss maslay ko hal hona hota to kab ka ho chuka hota...ab aar ya paar ho hi jain....
[)]
Dear humaira,

Hameesha ki tarah is martaba phir ap ne Naee Bahs Charre dee hai.Why are u always take things so casuallly? Honna to yah chahia tha k aik Pakistani aur MUslim honna ka natee aap PARCE ki statement se agree kartee lakin!!!!!! afsoos, instead you once again deliberatly tried to degrade our country as u did with all the Muslim previously by posting a VERSE and telling it as from The HOlly BOOK.
Ghalatti her insan kerta hai lakin ghalati ko man laina aur doosroon ki rai ka ahtram kerna hi Barai hai. Here the remarks Given by asUsmanpk2001 on may 12,seems justified.
In the end ithink you should reconsider your REPLY if you r a tru Muslim and Pakistani...............
)
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Tahoma, Arial" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote">
INDIAN ECONOMICS

You have two cows.

You worship them.

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Correction,

<font color="blue"><b>Post edited by Admin due to its offensive nature.</b></font id="blue">
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Tahoma, Arial" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Humaira</i>
<br />AOA

hameesha apni plate main daikhain... bajay iss k k aap dossroon ki plate main daikhain ...ager aap ka haq banta hai to phir issay mang ker aur feryad kerkay mat hasil kernay ki koshish karain balkay cheen laina hi aqalmandi hai ....
ager dispute kashmir hai aur aap ka haq banta hai to issay cheen lain ....aur ager ziayada hi insaf pasand hain to cheen ker Muslim honay k natay unhain un ki merzi k mutabik apni alag state bananay dain....got it ....

bachoon ki terha roo roo ker sari dunya ko daikhanay ka kiya fieda ....himat hai to lay lo .....ager batoon say iss maslay ko hal hona hota to kab ka ho chuka hota...ab aar ya paar ho hi jain....
[)]

Humaira can you please introduce yourself,. coz you are either barely a teenager very wet behind the ears or a mole in our midst. Let me warn you that <i><b>I can very well accomodate any thing but slander against Pakistan</b></i>. Your posts have almost started to form a chain of slander and negativity towards our country.

Your casual assessments and point of views most of the time deifies logic, ground realities and I am sure you have not had a day 'in the real world yet'.
AOA
dear n sweet seniors,

its an admitted fact that i am innocent n wants to have such a wast knowledge over the things that they helps me in future....it is possible through discussions ....is it not that[?]

it is possible in this way that i ask n discuss the things which confuse me with my seniors....donot take it in wrong sence....be calm i just want ur opinions n suggestion ....i am not here to discuss my nationality..my faith or anything else..once again u guys take me wrong....

ok listern a story...
kuch bhai thay..jaisay jaisay shaadiyaan hoti gain alag ho gay ..gher bhi alag bana liyay...ek dosaray ko bhool hi gay ..apni apni infaradi zindagiyoon main mast ho gay....qudrat ki kerni bhi daikhain.....dushman nay ek ek kerkay un ko alag kiya..phir baqi bhaiyoon ko ehsas dilay begair bhai ko bhi mar diya....ek ek kerkay saray bhai museebatoon main phanstay hi chalay gay....aur akhir per kuch na raha just shikway shikayatoon k siwa.....

ab kuch batoon ka jawab dijiyay ga...

kiya un bhaiyoon nay alag ho ker theek kiya?

kiya ab bus un bhaiyoon ko ek dosray ki zaroorat na rahi thi?

kiya gair aa ker ek bhai ko mar ker us kay gher per qabza kerta hai
theek hai?

kiya un ka yeh amal theek tha?

ehsas ki dolat luta chuknay k baad shikwa aur shikayaat kerna theek hai?

ghalti kahan hui.....note it...

koi aap k hi gher main guss ker aap k bhai ko marta hai aur ussay kahein terrerist kehta hai aur kahein atootang....yeh sab theek hai ...?

kiya hum Muslim bhai bhai na thay ...phir kiun hum alag ho gay...kiun hum dushman kay saath mil ker apnay hi bhaiyoon k khilaf mahaz arai ker rahay hain....kiya yeh hamaray aamal nahi....baad main hamara bhi dushman yehi hasher karay ga...kiya zaroorat iss baat ki nahi k hum abhi bhi gaflat ki neend say uth jain...aur apni infaradi zindigiyoon ko bhool ker ijtamai zindagi ka aagaz karain....

ya phir hamesha ki terha issi khush fehmi main rahain k hum sab say pehlay pakistani hain phir muslim or phir deobandi, ahl-e-hadees, etc...

Allah k deen ka naara yeh to na tha ..hum to sab say pehlay insaan thay phir Muslim phir hamari koi qomeeyat thi aur bus firqay to thay hi nahi....

hamain inrafadi zi zindagi ko nahi balkay ijtamai zindagi ko faroogh daina chaiyay...takay hum strong ho sakain..ek dosray ki takleef ko mehsoos karain..phir hi hum sahi maenoo main Muslim ban saktay hain...werna to hum khokhli dewaar hain jo guzray waqt ki yadoon ko galay lagay baithi hai...in khush fehmiyoon say nikal ker ikhathay ho ker critics ka samna karain aur ek dosray ko mazboot banain....

history utha ker daikhain....Muslims kabhi bhi kamzoor nahi rahay ...Muslims ka qeela bohat mazboot hai ...iss qeelay ka derwaza hamesha ander say khula hai....bahir waloon ki sazish kay nateejay main...khud ko ander say strong banain...

ek dosray ki kamzoori dhoondna aur phir us per tanz kerna yeh Muslims ka shaiwa nahi...ager koi galti kerta hai to us ko piyaar say samjhatay hain us ki confusions ko door kertay hain nakay ....aapus k ikhtalafat bhool ker ikhathay honay ka waqt hai takay koi aap ko apnay mazaq na nishana na bana sakay....

yes i am stupid Mr. sajjad becoz hamari sooch limited hai...hum batoon ko ussi andaz main daikhtay hain jaisay k biyaan kernay walay nay biyaan ki hoon ..baatoon ko jiss rukh say aap log daikhtay hain woh to main nay yahan aa ker daikha hai.....

one thing more...stupid people emotional bhi hotay hain....jaisay main kiun k emotions main [0] post bohat lambi ho gai...

any ways thanks for giving such good lessons ......[)]

pracs aap bhi itnay emotional mat hua karain meri post daikh ker...bus ussay sada jan ker saday andaz main answer ker diya karain....thanks[)]
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Tahoma, Arial" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Humaira</i>
<br />AOA

yes i am stupid Mr. sajjad becoz hamari sooch limited hai...hum batoon ko ussi andaz main daikhtay hain jaisay k biyaan kernay walay nay biyaan ki hoon ..baatoon ko jiss rukh say aap log daikhtay hain woh to main nay yahan aa ker daikha hai.....

one thing more...stupid people emotional bhi hotay hain....jaisay main kiun k emotions main [0] post bohat lambi ho gai...

aray aray... ap to mind he kar gai hain main no to ap ko stupid payar sai kaha tha, waisay b stupid log dil k bahoot achay hotay hain.
[

acha yeh to batahain ke humari rukh wali batain ap ko kaisi lagti hain especially prac ki
Ghalti her inssan se hotti ha lakin ghalti ko man laina aur doosroon ki rai k ahtram kerna hi barrai ha............

Battain rukh wali hon yah be-rukhi, insan ko hameesha apna Rukhee- Qeblla theek rakhna Chaheeya, aur dil ko Sisha ki manind,taakeh donoon rukh nazar a sakain...........lakin lagtta ha is Materialistic duniya duniyan main Chesoon/Chehroon ke kai kai rukh hain........ Lakin PRACs ka joo yah Rukh hai Mujah to boht pasand aya hai kiyonka is k DIl sisha ki Terha SAF hai......... baqi raha sawal Humaira Ka to Apne qool ki woh Khud Zimadar hai.......

Regards for PRACS
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Tahoma, Arial" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Muhammad Ahmad</i>
<br />Ghalti her inssan se hotti ha lakin ghalti ko man laina aur doosroon ki rai k ahtram kerna hi barrai ha............

Battain rukh wali hon yah be-rukhi, insan ko hameesha apna Rukhee- Qeblla theek rakhna Chaheeya, aur dil ko Sisha ki manind,taakeh donoon rukh nazar a sakain...........lakin lagtta ha is Materialistic duniya duniyan main Chesoon/Chehroon ke kai kai rukh hain........ Lakin PRACs ka joo yah Rukh hai Mujah to boht pasand aya hai kiyonka is k DIl sisha ki Terha SAF hai......... baqi raha sawal Humaira Ka to Apne qool ki woh Khud Zimadar hai.......

Regards for PRACS

khiriyaat hai na....main nay kiya keh diya hai aap ko jo aap mujhay suna rahay hain.....aur galti kiya hui ab .....[)]

sorry bhai ab mujh say dobara justifications nahi hoti mujhay chir aati hai justification dainay say....

aap log criticism karoo lakin meri zaat per kiun ...kiya topics kam per gay hain....[D]
rukh-e-qibla aur sheesha ,faith aur dil hi hain na....to in ka zimma Allah k supurd hua.....jahan tak qool-o-fail ka taalook hai to woh to her shaikh khud hi uthay ga...na aap kissi k qool-o-fail ka zimma uthaoo gay na hum ...sab apna apna hi uthain gay....to iss ka zimma bhi Allah k supurd hua....[)]

criticism insaan ki behtari k liyay behtar hain mager jab topic ki baat aay to iss ka maqsad different point of views laina hota hai na k topic walay ka maqsad apni zaat k liyay critics ikathay kerna.....[)]......

hope so u got the point...[D]

regards for every one[D]
Wink)) .. i find it all very funny [Wink]

yar humaira!!! [D]
<b>"PEACE" </b>
shuker hai kissi nay to mujh say agree kiya...thanks ...now u look like sweet girl[D]

OH !! Humaira
u miss understood me,

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Tahoma, Arial" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Sahar_M</i>
<br />Wink)) .. i find it <b>ALL</b> very funny [Wink]

Oh God.... where are all of us going...May allah forgive all of us.
I think every one here has the right to express his opinion but it should b back up with logic.
Humaira aap k masla ye ha k aap apne ghalti per insist ker rahi hain and the Guyes here are exploiting it.Like u ,each of every one has the right to express ur opinion. i am not trying to defend my position to the remarks just Qouted above bcz u have every right to think about me as u want to think.Therefore........
Regards
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Tahoma, Arial" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Muhammad Ahmad</i>
<br />Ghalti her inssan se hotti ha lakin ghalti ko man laina aur doosroon ki rai k ahtram kerna hi barrai ha............

Regards for PRACS

khiriyaat hai na....main nay kiya keh diya hai aap ko jo aap mujhay suna rahay hain.....aur galti kiya hui ab .....[)]

sorry bhai ab mujh say dobara justifications nahi hoti mujhay chir aati hai justification dainay say....

aap log criticism karoo lakin meri zaat per kiun ...kiya topics kam per gay hain....[D]
rukh-e-qibla aur sheesha ,faith aur dil hi hain na....to in ka zimma Allah k supurd hua.....jahan tak qool-o-fail ka taalook hai to woh to her shaikh khud hi uthay ga...na aap kissi k qool-o-fail ka zimma uthaoo gay na hum ...sab apna apna hi uthain gay....to iss ka zimma bhi Allah k supurd hua....[)]

criticism insaan ki behtari k liyay behtar hain mager jab topic ki baat aay to iss ka maqsad different point of views laina hota hai na k topic walay ka maqsad apni zaat k liyay critics ikathay kerna.....[)]......

hope so u got the point...[D]

regards for every one[D]
Pages: 1 2