Accountancy Forum

Full Version: how to recognize fake girl chat.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
hey
there are some ids on chat that chat as a girl but they are not girl. plz suggest some method to recognize such a fake girl ids.
hahahhaa lgta tum thuk chuky ho tabhi poch rahy ho.to bhai mairy baat krny ki zrurt hi kia hai khandan ki kudian muk gai hain?or bhi to janny wali hongi na colledge ya uni friends?etc
hhahahahahah, tu lrki sy lrka smj k he bat kro na yar, lrki nikli tu qismat agr larka hoa tu dono mil k dostana movie daikh laina
so simple it is bhai
make a fake id of girl
make a fake id of boy too

send an email from that fake id of boy to that fake id of girl (one u made) along with on that id which u r to confirm about
now add that id to be confirmed on ur fake id of grl
and chat with that id as a grl (lol)
soon u will find out who is on the otherside of that id

hope so u understand the reason of making fake id of boy

regards
Wah wah lgta tum khud yei kam krty rahy ho , behtreen treeqa.
waoo gd idea
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Kasim</i>
<br />so simple it is bhai
make a fake id of girl
make a fake id of boy too

send an email from that fake id of boy to that fake id of girl (one u made) along with on that id which u r to confirm about
now add that id to be confirmed on ur fake id of grl
and chat with that id as a grl (lol)
soon u will find out who is on the otherside of that id

hope so u understand the reason of making fake id of boy

regards
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

buhut faaltu tym ha bhai k pas[D]
hahahaha han bheiii lrkon k pass aisy faltu kamon ka boht time hota hai, infact unko aisy kam sb sy ziada importent lgty hain or bohat seriously plan krty hain.hahaha
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by WARDAH</i>
<br />hahahaha han bheiii lrkon k pass aisy faltu kamon ka boht time hota hai, infact unko aisy kam sb sy ziada importent lgty hain or bohat seriously plan krty hain.hahaha
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

wesay larkon k pass in kamoon k liey bht tym hota ha wesay hotay budhu hain[p]
hahahaha budhu!!! bilkul thek kaha tum ny.
bikul nai sb lrkoon km pass nai hota -)
ni ciapk hota to sb hi krkon k pass hai [p]
-) hun main ki dasan, chlo chado, Ji nahi hr larkay kay pass faltoo TIME nahi hota, coz jb main teen age main tha tu mujy bazate khud tqreeban 3 larkio ny line mari thi or main nay teeno ki pita krwai the apnay parents or unkay parents ko bta k apki bachyan khrab ho rahi hain snbhal lain -).
wardah

some times tum bhi chichori ho jati hoooooooooooo

lerkon ki slip of tounge ko tum kitna mind kerti hoo
and apni slip of tounge say kitna enjoy kerti hoooo
i know that

hope so u understand what and why i have said

i dont care even if u mind it
o chdo g tuanu koi pasand ni ai honi unan chun ni ty ft line nu qabu kr laina c tusin.[p]
Pages: 1 2 3 4