Accountancy Forum

Full Version: Smart People......
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
People who try to flirt with u try to deceive u or try to use u
are obviously smarter then u

however its not impossible for anyone to find out real intentions of such people soon or later

question is what to do then?

quarrel with them and leave them
leave them silently
or
walk with them untill and unless they themselve admit their faults or they have no other option to express their hidden agenda in anyway

or anything else

comments plz

as soon as v realize the intentions of tht so called smart person v shud act wise and leave him/her but not silently.. v shud mention him/her tht we know wat they r upto and they r not smart enuff to fool uS!!
what ever they did to us was there act not necessary k intentionaly ho.ya ho b to apny ap ko daikhna chahye k aap kitna sincere thy us sy.waqt k sath bohat si cheezain clear hony py zrori ni k relation ko lrai kr k hit kr k blame kr k he end up kiya jae.its just my personal comment to place my own self one should be agree or not......in my view samny wala sincere tha ya ni ap ny to chaha tha na usko puray dil k sath apna 100% diya tha usko acha jan k hi.blame ke k end krny py kia hasil hota hai.nothing kuch usko hit kro kuch khud hit ho us sy.kamoshi b aksr bohat kuch keh jati hai.n in my view us ny jo b kiya us k sath ap sincere thy to aram sy end kr do bta k usko aik baar but not in blaming way.or ap ny to pyar kiya tha na us sy to jis sy pyar kiya ho usko bura kaisy bola ja skta hai.us k liey burai dil mai kaisy askti hai.kuch b ho us k liey b dua hi niklti hai.bus rb sy apna sakun mangna chahye.gily shikwy kr k kuch hasil ni hota.sb khush rahain.
Agr yaqeen ho k ap k na bolnay say wo mazeed bigray ga n kisi or ko pryshan kray ga as he is habitual to flirts then sb k samnay uskay pool kholna chahyay shaid koi bach jay us say. but agr he was bit sincere to some extent but koi majbori thi then silence is the best revenge, Ap kaysay react krtay ho yay apka zarf hay, counterpart nay jo ap k sath kia wo uska zarf hay.
yup i meant the same )