Accountancy Forum

Full Version: Should We Boycott Face Book?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
http//www.javed-chaudhry.com/facebook-javed-chaudhry/
Ciapk, Main ny above link tou nahe parha, but personally I am of the view that we should bycott it. Twitter join kr lo)
Ciapk
main nay bhi above link nahi parha
lakin i have already made my face book account almost dead since their 1st attempt to insult Muslims

waisay Anamz meray and app k khiyalaaat kitnay miltay hain na?
abb mijhay twritter use kerna sikha doo ta k mazeed zaheni mutabqaaat ki ja sakay lolz

Anamz i asked for ur comments in noise topic too plz do post there
Hahaha, very good mera point of view same hay jo javed chaudhry nay likha hay but ap log prho gay nai tu kia faida -). I think instead of boycotting we should face an defend through preaching the Serat of Holy Prophet Muhammad SW on the same Facebook. Salman Rushdi ki book ko prhay bghair boycott tu sb nay kia n uskay qatal ka fatwa bhi sab nay dia ( or Qatal krna bhi wajib hay) but Us ko perh k us k logical n authentic jwab dainay wala koi paida nai hoa tha ( faida itnay prhay likhay ulema ka?) So, very happy to listen that atleast one of the Islamic Scholar has given the best replies of the Fake Allegations of Salman Rushdi Maloon recently that are very logical and the best ever.
mein ne bhi above column nahi perhaa per mein ne bhi after 1st muslim insult face book se boycott kar diaa..
mein ne above column perh lia.... JAVED CH merey favt columnist hein.... but mjhey smjh nahi a rahi.... i am in a mess.... whether to rejoin FB again or not.... Coz i know k mein ne join ki to mera 8/10time idher udher enjoyment mein guzrey gaa and 2/10 ISLAM k liey.... coz i am a very weak Muslim as compared to all of you....
mein ne jis jazbey k tehat FB se boycott kia woh yeh thaa k atleast koi to aisaa kaam karru k jo meri bhi thori bht Islam k liey contribution karey.... yeh iss liey k hum jub bhi FB per sign in hotey hein to FB k owner ko atleast $2 miltey hein for single person signing in... and he gets more for more and more time usage of that person.... is liey mein ne boycott kiaa takey meri taraf se koi bhi Nourishing contribution naa ho FB per....
Please help me out that what to do now????

Tumn 2 $ mujhay day dia karo yaar ) Agar tum facebook re-join karti ho Tu mujhay Addd karna Yaar mujhay Tumhari baatain Parhnay main pata nahi kyun bohat maza ata hay )

Regards.
yasir bhaii...... ap bhi naa.... kbhi koi LOGICAL baat naa karnaa.....
You should join and promote islamic lectures in English on the different pages created by non muslims. This may be your contribution for Islam. Specially, videos of Dr. Zakir about Christianity and Islam, or Sheikh Ahmed Dedat about Christianity and Islam etc. If you know that you cant contribute such a stuff then you may not.
What is facebook?
waoo..what a nice question D...
nauman.....idher face buk hotay hain nauman.gr tumka thobra acha hai or tumko lgta hai k dosron ko dikhany k qabil hai to jao udher or paste kr k ao.shayad tum buk ho jao gr ab tk kahin buking ni hui hai tumhari to )