Accountancy Forum
Is recession really here? - Printable Version

+- Accountancy Forum (https://www.accountancy.com.pk/forum)
+-- Forum: The Profession (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Economics (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Is recession really here? (/showthread.php?tid=5450)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

- awaisaftab - 01-22-2010

- Spectrum - 01-22-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mujahid</i>
<br />

Mere bare mein jante kia ho tum munnay? Na meri qualification ka pata na mere profession ka. Muun utha k bol dia. Isko kehte hein jahalat. .
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

HAHHAHAHHAHAHHA,[D]

you are the most pathetic & worst person of the Accountancy forum, main nay kabhe tumhara koi acha contribution nahi dekha, tum is forum k liye aik kala dhabba ho, Munnay ka abba, this is quite amazing to beleive k tum kabhe school bhe gye hogay[8D] aur apni qualification ka danka baja rahay ho? i have got registered for people like you for whom admin does not take any action.

- Spectrum - 01-22-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Greatkhans</i>
<br /> I also know that Sikander-e-Azam said about that region that

Zameen hamwar nahi,
Aurat wafa dar nahi,
Darakht phaldar nai
Mousam ka atbar nahi

Great khan , well said[)]
aur IQBAL’S PUNJABI MUSALMAN ka zikr kar k kia yad dila diya hai ap nay [8D]

Great Khan
See you after juma prayer.

- Spectrum - 01-22-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by awaisaftab</i>
<br />In 2005 I visited Karachi. I had a good perception about the people of Karachi. My residence was in Nazimabad. <b>I visited many areas of Karachi</b>. The urdu which was being spoken by the common people was like the urdu which is generally spoken in indian moview. The urdu of karachi is much similar with the urdu or hindi which is spoken in Bambayee/Mambayee. This Urdu has no connection with the urdu of Lukhnow and Delhi rather it is Bambayee made version of urdu. It was stranging for me that the words which are commonly used in karachi to address one another are "Tu", Tum" in my mind there was a concept that the people of karachi use the words like Qibla,Hazrat,Janab etc etc. But amazingly I am sorry to say small children used the words "Tum" Tu" and "Tujhe" to talk with elders. There is no concept of using the word "Aap". It is a bitter reality.

<b>Contrarily in Punjab even if you talk with illiteral villagers in urdu then you will note that they use the word "Aap" to address the other. More over in Punjab the urdu whic is being spoken is much soften and nice than the urdu which is being spoken in Karachi.</b>

HAHAHAHAHAH
Bhai lagta hai ap karachi nahi KOLACHI gye ho gay[D], ya agar karachi aiy bhe hoge to shahyd apnay relatives say milnay ap New Karachi, Lalu Khait, Orangi, Korangi gye hoge, where majority belongs to poor class..Jahan tak punjab ya Isb ki bat kar rahay ho to sab say zada dagabaz, qoum parast, ta'asaub karnay walay, Bughaz rakhnay walay aur khas tor pay karachi waloo say jealous honay walay log waheen milain gay. Currently the literacy rate of karachi is at the top in the pakistan.

Aur Panjabi achee urdu boltay hain - hahahahahahahhaa[D] lagta hai tum isb aur kolachi k siwa kaheen aur nahi gye ho mere bhai. aur aik aur bat, k tum karachi 2005 may aiy thay yanee almost 5 years back.. ab agar tum karachi aagye to hope fully wapis bhe nahi jao gay yahan say..jis pind may tum reh rahay ho, us samait tum pura punjab bhool jao gay.

- MRS - 01-22-2010

Respected members,

In my humble opinion we should refrain from attacking some ones ethnicity/community. If we cannot unite people least we can do is to remain silent.

We are an educated community and our thinking should not reflect the mentality of ordinary people. If we consider our self as Pakistanis then we should respect the languages and cultures of various Pakistani communities.

Just to clarify, neither my first language is Punjabi nor its Urdu.

Regards

- Spectrum - 01-22-2010

Punjabi achee urdu boltay hain -hahahahahahaha[D]
Punjabi k muu say urdu sun'nay se behter hai k banda Doodh k khali daabay may pathar dal kar hila kar un ki aawaz sun lay.....[D]

- sensible - 01-22-2010

xcuse me

i m punjabi and i can speak urdu better than "urdu speaking" ppl

somewhere persons are being criticised individually and smwhere community, huh@ i guess its a professional forum

regards

sensible

- Spectrum - 01-22-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by sensible</i>
<br />xcuse me

somewhere persons are being criticised individually and smwhere community, huh@ i guess its a professional forum

regards

sensible

i was talking about punjabi of Lahore & Punjab where 95% cant speak well, you may be residing in karachi if you claim that you can speak well or you may be out of 5%.

Mera maqsad kisee ko hurt karna nahi tha.. let me know if i hurt any one. may delete kar don ga apni post.

- Spectrum - 01-22-2010

Yar Awais bhai tum to naraz he ho gye! i know k sach karwa hota hai, jis ko koi punjabi nahi seh pata.
i have read your detailed post between the lines, let me read your post completely then bat hoge. lakin bhai agar tum kehtay ho to may delete kar deta hon apni post.

----

- Spectrum - 01-22-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by awaisaftab</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Spectrum</i>
<br />Yar Awais bhai tum to naraz he ho gye! i know k sach karwa hota hai, jis ko koi punjabi nahi seh pata.
i have read your detailed post between the lines, let me read your post completely then bat hoge. lakin bhai agar tum kehtay ho to may delete kar deta hon apni post.

Mr. Tum ne poore punjab ko gali dee ha. Tum ne hamare bujurgon kee toheen ki ha hamary qurbanion ka mazar uraya ha aur phir kehte ho naraz ho gay. Main her bat berdasht ker sakta hoon mager koyee punjab ko galee de koyee hamare buzurgon ka mazaq uray to hum apne khoon bha ker apna difa kerna jante hain keep in mind I am SOn of Soil of Potohar We fight till last bullet and till last drop of blood . Keep it in mind Mister

i think k mujhay tumhay koi clarification dene ki zaroorat nahi hai k may nay gali nahi de aur na kisee ki toyheen ki hai,,, is bat ki guwahi saray members de saktay hain meri post parh k .

Jahan tak tumharay bardasht ki bat hai Mr. potoharii, to pehli bat to yeh k may na karachi may rehta hon na he urdu speak hon,
jahan tak tumharay aakhri drop ka taluq hai to bhai wo to mere aik Jumlay se he kushk hota dikhaiy de raha hai mujhay.
ab yeh dekhna hain k tumharay pass kitni bullet baqi hain abhee.

- rabia-k - 01-22-2010

quote "I am a GREAT KHAN. Baraham like Gingis KHAN."

i am not interested in this discussion going on but i would say that you can never be "GREAT" if compare yourself with gingis khan. that "creature" is best known for his involvemnet in genocide , destruction , rape, torture of millions in his lifetime.

- sensible - 01-23-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Spectrum</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by sensible</i>
<br />xcuse me

regards

sensible

i was talking about punjabi of Lahore & Punjab where 95% cant speak well, you may be residing in karachi if you claim that you can speak well or you may be out of 5%.

Mera maqsad kisee ko hurt karna nahi tha.. let me know if i hurt any one. may delete kar don ga apni post.

5% or wot so ever, but you hit punjabis perticulrly, i know personally so many punjabis ln lahore who speak salees urdu very well

its a professional forum and my humble request i dat please please dun discriminate b/w languages,it might hurt smone,s feelings and yes if u can delete that post,then that will an honour for me

regards
asma

- Spectrum - 01-24-2010

Khan sahib kia kartay ho yar ap? Koi kise ko itna bhe zaleel karrta hai kia??? Hahahhahahah

Wesay ab shahyad forum ka kala dhabba dhul chukka hai is liye nazar nahi aaraha !! hhahhahaha

Aur yeh funter Awais, jis nay forum k members k samnay aik achaiye ka KHOOL aurh rakha tha aj apnay asal roop may agiya hai aur baqaida jan ki dhamkiyan de raha ha, yeh hai is ka asal roop, jis ko log awais bhai awais bhai kehtay thay besides some others jo isay aiy din zaleel kartay thay…….

Ab tak may chup tha lakin lagta hai isay aiyna dikhana paray ga , aur khurak dene paray ge kyun k pehlay wali dawai apna asar choor rahi hai……….. yeh kehta hai k Karachi say koi shair peda nahi hua abay neem hakeem shair, jo mehaz goobaray ka fault lagta haii, hahahahahhah…. Shair to wo peda karain gay jis ko yeh proof karna ho k hum urdu speak hain, aur aisa shook sirf tum logon ko he hota hai…. Yanee yeh becharay khud ko keh rahay hain k hum Karachi waloon say bhe ache urdu boltay hain, yanee apnay Punjabi honay pay itna shirmanda hain k Urdu speak ban’nay aur un say ache urdu bolnay ka dawa kar rahay hain!

Jahan tak tumhare is bat ka sawal hai k Karachi walay log aatta bhe Punjab ka khatay hain , to beta ghareeb kisan log Zarai Ajnas he peda kartay hain aur tum yeh socho k agar hum nay tum say aatta lena bhe band kardiya to tum log yanee Punjab chalay ga kesay ? Gareeb kIsan log !!!

aur wesay bhe tum logon nay agri products aur Fahesh aurtoon k siwa peda he kia kiya hai? Pindi aur Lahore may jagah jagah aisay aaday nazar aiyn gay,,, Karachi may koi aisa aada dikha do jo aisay khulay aam chal raha ho???? Aur yahan bhe galat kam karnay walay tum Punjabi log ho, jin ki wajah say Karachi Mella ho raha hai….. Ajj he maynay News may dekha k Lahore main aik Shazia namii kaam karnay wali larki kisee Punjabi ki Huwas ki bainth char kar jan say hath doh bethi…. Yeh hain punjabii ( Nauzubillah), Huwas k Pujarii - hahhahaha

Khan sahib, he must obey you, lakin thoora halka hath rakhoo yar,