Accountancy Forum
Zaid Hamid Escaping - Printable Version

+- Accountancy Forum (https://www.accountancy.com.pk/forum)
+-- Forum: General (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: General Discussion (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thread: Zaid Hamid Escaping (/showthread.php?tid=7526)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

- awaisaftab - 03-31-2010

At one place Jamshed Dasti Part II writes

Yahan shreef aur sachay logon ka woh haal hota hai jo Sarfraz Naeemee saahib ka hua; I just remind you that "sach" (truth) and "purity" is very very rare. Agar yeh galiyon main chalti phirti mil jaaey tu Muslims kee woh haalat kabhi na ho jo ab hai.

Following is profile of Mufti Sarfraz Naeemi

* Mufti Sarfraz Naeemi was born on February 16, 1948.

* His father’s name was Mufti Muhammad Hussain Naeemi.

* He completed his Masters in Islamiat and Arabic from Punjab University.

* He won a gold medal in Arabic from Lahore Board.

* He was an active participant in Tehreek Nifaz-e-Nizam-e-Mustafa in the 1970s and the Tehreek Namus-e-Risalat in February 2006.

* In February 2006, Naeemi was arrested for taking part in the Tehreek Namus-e-Risalat.

* He was Nazim-e-Aala of Tanzeemul Madaris Ahle Sunat and Jamia Naeemia.

* He had four daughters and one son.

See his profile on following link
http//www.dailytimes.com.pk/default.asp?page=2009\06\13\story_13-6-2009_pg13_2

Sarfaraz Naeemi was the head of Tanzeem ul Madaris under Tanzeem Ul Madaris thousands of Madaris are working under Tanzeem ul Madaris ,it is second largest wafaq (board of Madrsas of the country)at other place a person puts false allegation on Ulema it means Mufti Sarfaraz Naeemi being secretary of Tanzeem Ul Madaris failed to bring revolutionary changes in madrsas.

Yar kuch soch samjh ker baat kia kero aqal ko hat maro

At a place Jamshed Dasti Part 2 writes

The ones who find their livelihood by selling Allah's Ayaat-e-Kareema have been cursed. I am sorry to say but majority of these so-called Ulema is doing similar things and to promote their economic activity keep on raising such issues.

Mufti Sarfraz Naeemi was the Mohtimim (Principal) of Jamae Naemeea Kia Nauzubillah wo is baat ki zad main nahin ate. Zahiree baat ha jis shaks ko sirf apnee chamree bachanee ho wo soch smajh k thora hi bolta ha.

At one place Jamshed Dasti Part II writes
Aksariyet khud apnay naam kay saath "maulana" likhti hai. Aur woh aalimjin ke aksariyet Allah kay kalaam aur Islam kay naam par rozi talaash karti hai.

The full name of Sarfaraz Naeemi is Maulana Mufti sarfaraz Naeemi. Why you write ACA with your name does it not show proud which is prohibited in Islam?? Kuch to aqal se kam lia ker

See the profile of Jamshaid Dasti he was neither an Aalim nor have any affiliation from any religious party. He submitted fake degree to Election commission. His degree was sent to Wafaq Ul Madaris for verification but Wafaq declared it fake. Jamshed Dasti was MNA of PPPP.

See his profile
http//www.pakistanileaders.com.pk/profile/Jamshaid_Ahmad_Khan_Dasti

Read the whole news
http//www.nation.com.pk/pakistan-news-newspaper-daily-english-online/Politics/26-Mar-2010/Two-MNAs-MPA-resign-to-avoid-action-by-SC

At one place he writes

Dear

I don't comment on what Mr. Qari said but if you are a HAFIZ-E-QURAN, then you are best of all the people around, provided you also follow what you memorized.

Your parents are among the luckiest people. I wish my son be a HAFIZ-E-QURAN.

Regards,

Kamran.

See the link

http//www.accountancy.com.pk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8561&whichpage=2

At other place he writes

Hadeeson kee ta'daad kia word "parrots" kay against ginwaai hai? It's amazing effort. Bhayya ta'daad say kia hota hai. Tehqeeq bhi karo aur samjho bhi. I am sorry to say but just to remind that rattaa tu "perrots" bhi acha lagaatey hain

What a big contradiction

Bhayee khuda ka nam lo medan marne ke liay har jaiz aur najaiz harba mat use kero.

- Boss - 03-31-2010

[8D]

- kamranACA - 03-31-2010

Dears

Kuch zehni mareez aisay hotay hain jinko kuch bhi samjha lo baat unki samajh main nahi aati. Yeh bhi un main say aik hai.

It's good to listen that now he is following Imam Khumeni Sahib and as such has declared his-self among Ahl-e-Tashi. Chalo kuch tu saaf hua. BTW, what will happen if some one will quote here some of his bak bak about Ahl-e-Tashi? Kiyaa pata aise bak bak kar chuka ho jaisay Zaid Hamid kay baaray main karta phir raha hai? Iss tarah kay banday ka kia pata aanay waalay waqat main kia bhonkay. GreatKhans has already proved that his bakwaas is not supported by his acts.

As far as Khumeni Sahib is concerned, I do have lot of respect and honor for lots of political reforms he brought in. He has done the things which majority of muslim countries are missing severely and this can be well noticed if we conduct a comparative study of Iran with other regional muslim countries. USA related policy is one example.

Yet he was not a Prophet (Naoozbillah) and disagreeing something with his school of thought is by no means an offense or disgrace of his view point. In the matter of Fatwa against Rushdi, I don't agree with this Fatwa and I don't have fear of a cheap maulvi who is trying to provoke our Ahl-e-Tashi brothers to speak against me.

I am sure that we should reply the non sense of kuffaar and anti Islam mentality with logic. Logic ka matlab salees urdu main Daleel hota hai. This poor talks about Daleel aur khud Daleel say aisay bhaagtaa hai jaisay kisi kay haath main pathar dekh kar aik khaas janwar.

Imam Khumeni sahib ke due respect (for being a great leader and thinker) aur unkay followers kay sentiments ka honor azeez hai; iss main koi behas nahi. Har muslim ke izzat ka aik muqaam hai. Khumeni sahib koi maulvi nahi thay; rather he was a great scholar, thinker, social reformer and philospher. Yahaan cheap maulvi unka naam lay kar apni khaal nahi bacha saktay. I believe they (Ahl-e-Tashi) are also pure muslims and at times may be better than us or others. Yahaan tu loge un par bhi fatway issue kar detay hain "online". Main kisi paagal shakhs ke tarah logon par Kuffar kay fatway nahi lagata. Yeh kaam iss forum par sirf aik aadmi he karta hai. Yet I differ with this particular Fatwa and this is not a sin. I have a different view point and different stand on this matter.

Khumeni sahib ke baat say differ karna Gunah hai? Agar hai tu phir saaray non-shia musims gunah-gaar ho gaey? Hai na? Phir yeh paagal aik din Shia bhaaiyon ko sab kay khilaaf provoke karey gaa. Yahi iss ke zehniyet hai and I am telling since inception keh aisay destructive loge yahi kuch kar saktay hain. That's why iss tarah kay logon aur maulviyon say panaah maangi hai mainay.

Kiyaa paagal aadmi hai yeh bhi. Khud apni auqaat explain karta rehta hai.

I believe such things harm Islam and have affected our picture internationally; who can disagree that regardless of Fatwa none of followers of Khumeni Sahib or others could have harmed Rushdi even a bit. Ham nay sirf uski auqaat aur oonchi kar dee hai qatal ka fatwa day kar warna woh tha kia? Ham uska aik baal nahi tore sakay last decades main aur bayaan baaziyaan kari jaa rahay hain. This is what I am trying to explain. Kuch karnay k qaabil hon tu might is right waali baat bhi theek ho shaayed. Ham tu khud bhikaari hain. Haan agar Daleel say baat kee jaati tu shaayed Rushdi ko jawab dia jaa sakta tha but none of muslim leaders and countries have done so. Iss ka nuqsaan kisko hua aur isskaa faidaa kisko hua, sab jaantay hain.

Baaqi rahi Zaid Hamid ke baat tu "again betaa jee" woh tu main tumko nahi chhoroon ga. Yahaan sab nay tumhaari bakwaas ko reject kiaa hai par tum itnay hat-dharam ho kay baaz he nahi aatay. Aik taraf kehtay ho keh kaafir kab kaha doosri taraf zore lagaai jaa rahey ho usko kaafir banaanay par. Aur jo tumhaari ganddi khopri main keel thonktaa hai har uss shakhs ko tum Zaid Hamid ka follower banaay jaa rahay ho yaa jaisay tum nay Greatkhan ko kaha, qaadiyani banaaey jaa rahay ho. Allah ka dar tumhaaray ander hai he nahi. Pata nahi kis say islam parhtay rahay ho tum.

I have already said one or two months back keh koi bhi ghalat baat karo gey tu jawaab milay gaa. Aur tumhara problem yeh hai keh tum 99 percent ghalat baat kartay ho. Aakhir aik "parrot" aur karey ga kia?? Jo ratta hua hai wohi bolay ga na. Damaagh tu apply karna nahi; baat daleel ke karta hai.

I don't advise parrots yet it is better to mend your ways. Kaminee aur zaleel harkaat chhore do aur aik achay bachay ban jaao.

Har kisi ko kaafir kehna chhore do, muslims kay darmyan fasaad karwana chhor do (kyun keh fasaad karnay waalon kay baaray main bara sakht hukam hai Quran main) aur tumhaari last post sirf Shia Bhaaiyon ko provoke karnay aur fasaad karnay kay liye likhi gai hai.

Jahaan tak baat hai tumhaaray sawaalon ke tu jaani Islamic Govt ko bhi maantaa hoon other than something illogical done by them, Ulema (jo keh chand aik hain) ko bhi maantaa hoon, aur asal main Quran aur Hadees ko maantaa hoon jo Allah aur Allah kay Rasool PBUH ka kalaam hain.

Ikhtelaaf ka haq hai mujhay aur jo baat ghalat lagti hai us par teray jaisay.... "ghatya maulvi".... kay darr say chup nahi kia kabhi. Sach baat aur shahaadat chhupana gunah-e-azeem hai.

Parrots par mera koi yaqeen nahi aur Allah kee Ayaat-e-Kareema baich kar chand sikkay kamaanay waalon kay baaray main jo likha gaya hai uss par eeman hai mera.

I believe apnay kiyay ka jawab har shakhs nay khud dena hai aur kisi parrot nay meri qabar main nahi sona. And I believe Allah has not imposed any compulsion on personalized beliefs. Sab say bihat sirf Allah he janta hai.

Rahi baat teri tu bhool ja keh I will give up or surrender in front of your destructive posts. I am here for you.

Regards,

- shani420 - 03-31-2010

"PARROTS" aur ab "JAMSHED DASTI part 2"
This is getting personel.I wish 'Greatkhans' plays the role of arbitrator or intermediary once again.

- kamranACA - 03-31-2010

Bakwaas say baaz nahi aanaa iss nay.

Sarfraz Naeemee sahib ko apni category main dheetaai ke had tak shaamil karnay ke koshish kar raha hai. Prove me a single disputed Fatwa issued by him? Yaad hay Lays chips ka muamla? Do you know how Naeemee sb was running his Educational Institute? He was certainly not among the ones who make money using Allah's name.

Jin "Ulema" ko tum un say mila rahay ho woh wohi hain jinko tum "aalim" saabit karnay pay tulay ho. I don't agree that they are Ulema.

Naeemee sb ka internet say profile jhat say dhoond laaey apni baat ka roab jamaanay k liye laikan damaagh ka istemaal nahi kia keh thori tehqeeq he kar loon. Just go to their institute and see how it is managed. Khud ka mazaaq nau banaao I again warn you. Issi liyay kahaa thaa keh ratta tu parrot bhi laga laitay hain laikan baat kee tehqeeq karo aur samjho tu baat banay gee. But I know you cannot do it.

Jahaan tak baat lafz "maulana" ke hai tu aqal say paidal aadmi, iss ka matlab samjkhnay ke koshish karo. Agar koi apnay naam kay saath "Fazil Arbi" ya "MA Islmic studies" ya "Ph.D" ya "Doctor" likhay tu koi issue he nahi. "Maulana" likhna mazaaq hai. "Hamaari Wilaayat karnay waalaa". Yaani khud ko he likha jaaey "hamaari wilaayet karnay wala". Tum jaisay dumb ko samajh nahi aaey ge, I know. That's why I said you are proving yourself none but a "parrot".

Puraani posts laanay kaa kaam shuroo kia bina sochay keh agar mainay aisaa kiaa tu logon ko emails kartay phiro gay "mujhay bachaao" "mujhay bachaao". Jaisay mujhay kee thee jab GreatKhan nay tumhaari baja daali thee.

Oye paagal hasti, Hadees aur Quran ka hifz apni jaga aur usko samjhna aur amal karna apni jaga. Hifz-e-Quran ke fazeelat tu proved hai aur supported hai Ahaadees say.

Jo loge Hadeeson kay researcher thay kabhi unki life ko parho agar fazool bak bak say time mil jaaey tu. Shaayed samajh aa jaaey.

As far as my post that you have quoted is concerned yes I firmly stand on my view that Hifz is a great thing but only when kuch seekh kar uss par amal bhi kia jaaey. Kuch cheezain standardized hoti hain unko sirf tabhi explain kia jaa sakta hai jab koi paagal aqal say paidal sawal poochhay. Tum jin aalimon ke baat kartay ho aur unki support main Hadeeson ke ta'daad ginwaatay ho unki harkaat bhi note karo aur dekho amal kitnaa hai.

AGAR AMAL NAHI TU PHIR RATTA LAGANA waisa he hai jaisaa mainay sorry kay saath bola tha. Nahi samjh aati baat ke tu fazool main damaagh kyun khapaatay ho betaa?

Baatein kaafi ghumaa phiraa leen tum nay; zara apni asal harkat ke taraf bhi aao usko na bhool jana. Tum nay aik aisay aadmi ko kaafir qaraar denay ke koshish ke hai jo har jaga eeman aur aqeeda-e-khatam-e-nabuwwat par apna iqraar khulay lafzon main kartaa hai.

Tumhaari auqaat tu sirf iss baat say clear ho jaati hai. Agar samjhtay ho keh nahi hoti tu tell me main mazeed explain karoon.

Regards,

- Toronto_Boy - 04-01-2010

Dears

First of all I would request to all posters to please contain themselves to reason, logic, and debate only. Though everyone is independent of my request.

I was abstaining from this thread as I have mentioned earlier about habit of our masses to tag others. It happened here too, and I think Greatkhan left this thread because of the same thing too.

Infact, I would say that origin of this thread also lies in our collective habit of tagging others, which as I have said earlier neither as ordinary muslim we should do nor any State Law permits. However, if any of us have any problem with anyone else, then there are proper ways to settle it like filing a case in proper Court of Law. Very unfortunately, the responsible people among us who should have tried to bring us together actually caused division among us. Eventual result is this mob mentality in which we are progressing with rapid rate.

Dear Awais, mujhay aapkay iss thread aur reason say pahlay din say ikhtilaaf hay. Agar aapko ya kissi aur ko Zaid Hamid say koi ikhtilaaf hay to ossay setlle karnay kay liay kia yah internet par defamation compaign chalana aur logon ko Islam kay naam par oksaana kia thik tariqa hay? Phir agar ossay koi kam aqal jaakar koi nuqsaan pohncha day to phir os kam aqal ko aap "Aashiq Rassool (SAW)" bana dain gay.

Bhai mayray main sirf time ki kami ki waja say detail main nahi jana chahta, magar aapkay oper poochay gay swalat ka jawab dayna koi mushkil nahi hay. Bhai mukhtasran main sirf itna kahna chahta hon kay jab aik aadmi nay "khatum-un-nabeen" ka khulay aam aitraaf kia hay to phir oskay eeman "faith" kay baray main shak ka izhar karna aik doosray musalman kayliay na dini lihaz say aur na dunyawi lihaz say thik hay.

Mazeed baat yah kay agar "Yousuf Ali" nay waqai nabuwat ka dawa kia tha, aur yah thik tarha say saabit bhi ho jay, tab aysaay jhotay sakhs par mayri, ham sab ki, aur Allah ki lanat ho. Lanat Allah-e-alalkazibeen. Magar mayray bhai jab tak innsaaf kay tamam taqazay pooray nahi hotay, aur koi sakhs "kazib" saabit nahi hota, kia phir ossay "kazib" kahnay say bara zulm koi ho sakta hay jo aik muslaman doosray musalman par kar sakta hay? Mayray bhai cheezon ko straight follow karnay say pahlay independently soch to lia karo kay kia aysa karnay say koi ghlati to nahi ho rahi, kia kia blindly follow karna thik bhi hay? Kia jo reason di gai hay, kia wo samjh main bhi aati hay? Mayray bhai taleem ka maqsaad yah hay kay mamlaat ko samajhnay main aasaani rahti hay, ya phir agar koi mushkil mamlay ko koi doosra samjhay to ossay samajhna aasaan ho. Bhai aap to kafi parhay likhay ho, kam az kam aapka dini aur dunyawi ilm aik kam ilm ya illeterate say to zyada hi hay. Kia aapkay khyal main "Yousuf Ali" kay muaamlay main Dini aur Dunyawi lihaz say insaaf kay taqazaay pooray ho gay thay kia? Kia aapko hamari courts aur evidences, aur gawahaan ka haal nahi pata kia? Kia judge ka eeman iss level ka tha kay wo kisi doosray kay eeman ka faysala karsakay? Kia gawahan sahih-ul-aqeeda thay kia? Kis nay onko check kia tha? Phir agar insaaf kay taqazay pooray nahi hoay thay, to phir bhai kisi ko "kazib" kahnay ka jawab to dayna hoga, Allah kay samnay bhi aur oss shaks kay samnay bhi.

Bhai "qanooni mushagafi" kah kar daman nahi churaya jasakta, aur na hi cold blooded murderer ko naik naam banana chayay.

Kutch yahi maamlaa Zaid Hamid ka bhi hay. Buhat aaraam say aap aur buhat say doosray log, aik aysaay sahks kay faith par onglian otha rahay hain jo khulay aam "khatum-un-nabeen" ka iqrar karaha hay. Kia bhai aap dilon kay haal jantay ho?

Bhai jahan tak main nay parha hay, "yousuf Ali" ko session judge (Grade 18 or 19) ki adalat say saza-e-mot hoi thi. Awal to court of session judge is very initial level of court of law i.e. nor Supreme Court neither Federal Shariat Court. Kia jab tak ossay Supreme Court ya Federal Shariat Court say mujrim qaraar nahi dia jata, ossay "kazib" kahna jayaz hoga kia? Ya phir Pakistan main koi Centralized Religious Authority (like in Iran) mijod hay jiss nay oskay "kazib" ka fatwa dia ho. Apnay jo aalimon ki list likhi thi wo individual level par to kutch bhi kah saktay hain magar kia wo koi "Centralize Authority" ya State level authority hain? Kia Pakistan kay tamam firqon say taluq rakhnay walay muslims ka in aalimon ko mantay hain? Agar tamam fiqaheen aur firqon kay aalimon ka consensus mojod nahi hay to phir bhi "kazib" kahna kia durust hay? Ya phir agar apkay Molana Sahib nay kaha hay to aap kah rahay hain? Matlab yah kay kutch log "kazib" kahain aur kutch na kahain. Agar yah baat hay, to phir to yah aysi hi baat hoi kay har kisi ko doosray ko kafir kahnay ka haq hay kionkay oskay Molana nay agar kaha hay. Kamal hay bhai.

Phir proceedings kay doran ossay (Yousuf Ali) ko aik murderer nay qatal kar dia. Ab aap osay "Aashiq-e-Rasool (SAW)" kahtay ho. Mayray bhai, awal to abhi insaaf kay taqazay pooray hi nahi hoay thay, aur thori dayr farz karlain kay "Yousuf Ali" jhotay daway ki waja say "wajib ul qatal" tha bhi tab bhi kisi ordinary person ko ossay qatal karnay ki ijazat nahi ho sakti. Yah sirf hokoomat aur oskay "executioner" ka kaam hay. Agar kisi ordinary person nay qanoon haath main liya hay aur "Yousuf Ali" ko qatal kia to osay phir emotional murderer kahlana chayay aur osko bhi qanooni saza hona chayyay. Bhai agar har aadmi qanoon apnay haat main layga to phir anarchy hi hosakti hay, jo taqreeban tamam Islamic Societies main common hay. Talibann oski zinda misaal hain.

Bhai "chill" karna buhat aasaan hota hay. Thik baat ko kahnay kay liay kisi ka tarafdaar ya follower honay ki koi zaroorat nahi hoti. Haan yah hamaray maashray ka ulmiya zaroor hay kay ham sirf apnay doston, saathion, party etc. ki tarafdaari main sach ka saath chor daytay hain, aur blindly follow karnay lag jatay hain, apnay zahan say nahi sochtay kay kia thik hay aur kia ghalat. Yah jo reason di jarahi hay, kia wo dil aur dimagh ki sajh main bhi aati hay apni samjh ya aqal ki roshni main. Bhai "chill" karna har jaga thik nahi hota, agar ho to Pak Army ko bhi Waziristan say wapas aakar chill karna chayay.

Bhai main baar baar kahta hon kay mayra aapsay ikhtilaaf buhat hi bunyaadi hay. Awal to hamain kisi doosray ko defame karnay, oskay faith par shak karnay ka koi haq nahi hay, na dini lihaz say aur na dunyawi lihaz say. Har kaam ko karnay kay two ways hain, pahla thik tareeqa, aur doosra ghalat tariqa. Agar kisi ko Zaid Hamid say koi shikayat hay to ossay thik tariqa ikhtiyar karna chayay, nakay internet par defamation compaign chala kar. No one has any civic or religious right to run this kind of defamation compaign. If every one would practice this way to setlle issues, then no one can save us from anarchy. THOSE WHO ARE DOING IT ARE EITHER "NADAN DOOST" OR ACTUAL ENEMIES. Rallies nikalna, stikes karna, naaray maarna, jalao gherao karna, ya bay aqal log kartay hain ya asal dushman karwatay hain. Jo leader ya log aysa karain wo inhi categories say belong kartay hain.

Maghrib zada, secular, NGO zada, qadyani, ya phir kutch aur tag lagana buhat aasaan hay. Yah alfaaz kutch bay aqlon kay liay marfeen ka injection to ho saktay hain, illness ka cure nahi. Apni roti pakki karnay kay liay log kaysay kaysay tags istimaal kartay hain. Aur hamaray logon ka yah haal hay kay blindly follow karnay kay ilawa kutch nahi ata. Hamain sirf nachna aata hay, dugdugi chahay kisi (Molvi/ Zaid Hamid/ Politicians etc.) kay haath main bhi ho. Issi liay hamko sadyon say jaan boojh kar illeterate rakha jaa raha hay. Education tu intellectual independence lati hay, magar hamaray tu educated log bhi issqadar emotional hain kay koi bhi deen ka naam laykar kutch bhi karwa sakta hay. Agar yahi haal raha tu education bhi iss qom ka kutch nahi bigar sakti.

Alas!

Neither I am a follower of "Yousuf Ali", nor Zaid Hamid.

Regards

- kamranACA - 04-01-2010

Torontoboy

Let me call you with this name due to handicapped info although I believe one should be called with his original name.

Irrespective of the fact that we differ on many issues, I from the first day of reading your response on this thread, felt that sense has not yet died. I congratulate you and those who understand a thing which most of us emotionally forget to give even a try. Here is the example to speak truth knowing that people can directly raid on your faith and make you maghrab zada or NGO zada or Aalimon ka dusham or eventually Allah kay deen ka dushman (Naoozbillah).

We all know that no one has this right but our parrots have historically done this all without following any of the all logics that you have mentioned.

This particular man has ever been raising issues to create hatred on the basis of "languages", "cities" (as he did about Karachi and Karachiites, "ethnic groups", "muhajir, sindhi, punjabi issues, "sects" and "faith" etc. All the forum is evidence of his lame yelling on such issues. He does not even take care while posting wrong and doubtful Ahaadees which he subsequently deleted in a recent example.

A human can commit mistake and it is good if he realizes it. Although he has unprovokedly and unwarrantedly defamed Zaid Hamid, he knows by heart that his point of view is incorrect and fabricated since he does not accept what he is doing and a number of times has escaped from his own conclusion about Zaid.

Iss tarah kay loge chaahtay hain inka naam bhi naa aaey, aag bhi lag jaaey, moashara barbaad ho, aur tabaahi bhi ho jaaey. This is the way such people do their work. I am sorry to say that some where I read a story about Iblees who also follows same methodolgy.I am not calling him Iblees; just comparing the methodology.

A recent example is where he used the name of Imam Khumeni sahib to provoke Shia visitors of this forum against me because I don't agree with Khumeni sahib's general fatwa-e-qatal about Gustaakh Rushdi that also remained un-implemented for logical reasons.

In short, he is always in search of some opportunity to create some social or religious issue to promote Mob activity and hate generating debates.

Allah ke rehmat hai keh kuch loge aisay hotay hain jo hamesha iss tarah kay logon ko face kartay hain aur samjhaatay hain. You and Greatkhans are such examples here. Such people dare to do so because their faith needs not to be certified by Parrots and the ones like this hate generating machine.

People instead of seeing what our last and greatest Prophet PBUH has done and guided us to do and what Holy Quran asks us to do, har waqat "Ulema" "Ulema" kartay rehtay hain. Yaar jahaan ilam kam hai wohaan khud talaash karo, nahi pata chalta tu kisi ilam waalay (aalim) say pooch lo; laikan aalim ko Khuda tu naa banaao (Naoozbillah).

Aik Allah aur aik Rasool PBUH ke Ummat aik nahi hai. Kyun? Kabhi socha? Pehlay din say kaun thaa jis nay iss qaum ko taqseem kiaa aur 1400 saal karta raha. Koi nahi sochay ga.

Zaid jo bhi hai, laikan agar woh apnaa eeman khud bata chuka hai aur Khatam-e-Nabuwwat kaa Iqraar bhi kar chuka hai (as has also been evidenced by Dr. Israr sb's fellows as well) tu usko kaafir qarar dena yaa aisa karnay ke koshish karnaa yah defame karna ghalat aur na jaaiz harkat hai.

Allah ka khauf bari cheez hai.

Allah kay Nabi PBUH nay tu aik Kaafir ko jang kay dauraan qatal karnay kaa bhi notice liyaa tha because uss kaafir nay qatal honay say pehlay eeman ka iqraar kia tha.

Ham kiss azeem Nabi PBUH kay follower hain aur maray jaa rahay hain "ulema" "ulema" kartay huey ghalat baat par bhi.

I wonder agar aik religious aalim aur aik science kay aalim main koi faraq hai unless dono main say koi aik Taqwa main zyada achay muqaam par ho. Ab Taqwa main kaun bihtar hai yeh tu Allah he jaantaa hai. Pata nahi yeh "ulema" ke term eejaad kis nay kee thee. Aur Khud ko khud he "maulana" likhna aur kehna kaisay jaaiz ho gaya tha.

Like you, I also like to mention that I have all the due honor and regard for real noble men of Allah and the people of knowledge from whom we get light and a ray of hope. However, I believe every one tagged as "Maulana" may not necessarily be an aalim. Rather majority is not in that category I guess.

I also believe that calling and tagging and defaming a muslim as kaafir or making efforts for doing so is equally punishable and hatable.

May God help the starter of this thread to come out of a frustrated complex mental situation that makes him to post unnecessary hatred stuff against sects, religions, faiths, languages and ethnic groups so forth and so on. May God he realize his ill-doing to defame a muslim on the name of Yousaf Kazzab.

I expect nothing better from him though; since we know he has learnt nothing from all his previous experiences jahaan aik aik kar kay sab usko samjha chukay hain...aur buhat achay tareeqay say samjha chukay hain.

Anyway, "thanks" was due for speaking truth and standing on it firmly. It's not an issue of mine. Rather it is the issue of faith and unity of Muslims. An issue of stopping incorrect defamation and bluffing against a person who has openly expressed his faith.

Regards,

- shani420 - 04-01-2010

Salman Rushie's views
http//www.independent.co.uk/news/people/profile/salman-rushdie-his-life-his-work-and-his-religion-419902.html

Dear Shani

Rushdie, Tasleema Nasreen, German or Dutch newspaper publishers or Ahmadis kay baray main kisi ko koi shak nahi hay aur na hi inkay baray main koi do (two) rai hain. Ikhtilaaf sirf inkay treatment par hay, yani Mulims (Gov't and individuals) ka reaction kiss tarha ka hona chayay. Maslan apnay logon ki properties ko jala kar ham "dushman" ka konsa nuqsaan kartay hain? Aur kia aysi stikes, rallies, procesions ki call daynay walay bhi hamaray kia ham aam logon kay indirect dushman nahi hain kia? Kia death threats nay inn sab ka "rate" nahi barha dia, jo inka asal maqsaad tha. Kia yah sab karkay ham nay wohi nahi kia jo yah sab ham say karwa kar apni "cheap value and rate" main izafa karwana chahtay thay.

Bhai agar time milay to China or Iran ki diplomacy ko thanday dil say samjhnay ki koshish karna. China kay pass sab kutch hay aur pichlay 40 saal say hay magar wo kisi ko threat nahi karta. Aur Iran abhi sirf developmental phase main hi hay, aur bharkain Sultan Rahi ki hain. Nateeja ham sab kay saamnay hay. Shayad kisi jaga KamranACA nay Saddam ki misaal kafi achi di thi.

China, Iran, ya Saddam ki example samjhnay walon kay liay hain, kay iss tarhay kay problems ka treatment kiss tarha hona chayay. Warna phir apni kulhari aur apni hi taang hoti hay, ya phir khaya pia kutch nahi glass tora bara-anay (12 Anas).

Abhi Pakistan ki age sirf 63 years hay, awal din say bharkain marnay kay ilawa ham nay kutch nahi kia. Nateeja kia nikla, dunya ki har secret service hamaray ilaqon main apnay apnay game khail rahi hay. Kia ham kutch aaraam say nahi baith saktay thay kia?

Bahar haal main zara doosri taraf nikal gya tha. Now come to the point.

Shani and Awais bhai, internet age main search engine ko istamal karna koi bari baat nahi hay. Kisi ko bhi agar interest ho to wo Qadyanion ya Rushdie ya kisi aur kay baray main search karsakta hay. Magar iss tarha kisi ka bhi link lagana (including Zaid Hamid) oska "bhao barhana" hota hay. Specially agar aap osko bura aadmi samjhtay hain to iss say bachna chayay nakay market karna.

Regards

Kamran

At-least three of us i.e. me, you, and Greatkhan have principle agreement on this issue of defaming Zahid Hamid and pointing fingers to someone's faith.

Over a period of time I have observed that in our country people have used religion to settle their score, to get objectives, and to save interests etc. To do this, they provoke general masses and ordinary people, who unintentionally, without thinking independently and critically, without knowing the ill intentions/ motives behind, start performing like pupets. Then pupets burn properties of other pupets and even kill each other. Many times it happens with the misuse of name of religion. Such pupet masses and some over zealous dumbs have caused great losses specially in current decade.

Zia era immensely misused religion to gain objectives. Successive gov'ts did not do much to control such so-called mazhab based political leaders. So, we have the result today. Now every common man has got the right to point fingers on someone else's Islam or religion. It has become a common business to exploit others on the name of religion. Worst result we are witnessing in our Northern province where such truck cleaners cum purified holy warriors are saying the rest of muslim nation 16 Karor "munafiq".

These are all shapes of exteremism, start from being suspecious about another muslim's Islam, and then goes to even kill him on the name of Islam. Asal tragedy to yah hay kay, qatil maqtool ko zibah karnay say pahlay kalma parhnay ka kahta hay aur khud bhi kalma parh kar aur Allah-o-Akbar kah kar churi (knife) chalata hay, ya suicidal bomb ka button dabata hay.

Un-educated logon ko tu rahnay dain, yahan tu parhay likhay log bhi itnay jazbaati hain kay bina sochay samjhay taqleed main lag jatay hain.

Regards

- kamranACA - 04-01-2010

Good points raised but I know will not affect a particular addressee.

Shani, as far as Jamshed Dasti II is concerned, this is the term I used to explain the approach of parrots. They search nothing, never apply mind, never find facts and come on to roads for jalao gheraao. Jamshed Dasti did similar thing when he opposed Women Rights bill in NA. Media asked him that he is opposing this bill, has he in fact read it thoroughly. He replied NO. Yahi haalat kuch parrots ke hai.

Ab iss bachay ka problem yeh hai keh he always clicks on others' terms and logics and straight a way start copying it. He is a copy cat you know. Har thread par kuch na kuch kisi na kisi ko copy karta hai and this has so many times been pointed out by me. So usage of term Jamshed Dasti is not his own thought; rather it is a copy cat harkat aur iss tarah ke harkaat say iss kee "parrot-ness" aur magnify ho jaati hai. You will soon see him finding some words similar to PARROTS or even COPYCAT. That's what he is upto.

Kisi ka naam lay lo bhaga bhaga search engine say information collect karta hai aur forum pay aa keh bara teer maarnay ke koshish karta hai. He just forgets keh naqal kay liyey bhi aqal darkaar hai. Aur woh uss main hoti tu 32 saal ka honay kay ba-wajood apna CMA he na qualify kar leta. I hope people must be remembering his personal particulars posted by GreatKhans.

Torontoboy has made a valid point that qadiyanis, Rushdi and Tasleema etc every one is know by people at large. Aakhir har baar inka naam lay lay kar kia saabit karna hai ham nay?? Jahaan ham tabah hain wohaan kabhi kisi Parrot ko fikar kartay dekha hai kisi nay?? Never! Ho he nahi sakta!! Bhaai jo garhay murday hain unkay baaray main buhat kuch kaha ja chuka hai, ab kaun see nai research karni hai. I agree with Toronotboy that yeh harkaat sirf unka rate bharhaa rahi hain. Aisay garhay murday jin ko dunya bhoolnay lagti hai, jin kaa naam mitnay lagtaa hai, woheen koi Parrot uth-ta hai aur koi aisee harkat kartaa hai keh woh garhay murday phir zinda honay lagtay hain. Aur iss baat ko parrots apnay eemaan ke taazgee samajhtay hain.

Believe you me Rushdi ko Robinhood banaanay aur well known karnay main sirf maulvi bhaaiyon ka haath hai. Warna woh tha he kia? Aik mamooli disputed bhatka hua writer? Aaj qadyaani 100plus countries main paaon jama kay bethay hain, kyun? Missions, websites aur dish channels khol chukay hain. Billions kay funds hain unkay paas; kyun? Aisaa kyun hua?? Solely yaaron kee apni harkaton ke wajah say. Aur ham jawan samjhtay hain keh ham nay pata nahi kaun see "nath" daal dee hai. (Yeh Nath issi parrot ka lafaz hai). Mujhay tu koi Nath nazar nahi aati. Out of Pakistan they are still muslims; even in Muslim countries. Aur Pakistan main bhi woh utnay he nazar aatey hain. Qauid-e-Azam kay wazeer-e-kharja say lay kar Ayub Khan kay wazeer-e-Khazana tak aur Parvez Musharraf kay Tariq Azeez say lay kar Zardari sahib kay Sohail Ahmed tak (generally reported names). Har jaga par. Taareekh kay har warqay par. Ab zyada samjhaao gey aur mazeed aaeena dekhaao gey tu kahen gay tum unki taraf-daari kar rahay ho ya jaisay GreatKhans ko keh bhi diyaa tha keh tum unkay follower ho. Khuda ke panaah. Yeh haal hai hamaari efforts ka aur soch ka aur Ulema kehlaanay ka bara shauq hai. Yousaf Kazzab ke he misaal lay lo. Mar khap gaya, loge bhool gaey, aadhay loge uska naam bhi nahi jaantay; par nahi!!! Hamaara maulvi (aur iss jaisay kuch aur) phir say uski bones nikaal laaey hain. Ussay zinda-o-javed Karnay ke koshish kar rahay hain. Kar lo baat. Ussko jab tak koi hero (Naoozbillah) na bana lain gey, aur jab tak aadhi dunya ko uskaa taa'ruf na kara dein gey tab tak araam thora he aaey gaa. Aur jab "mukammal araam" aa jaaey ga tab kahein gey yeh Ulema ka kaarnama hai.

Yaar kuch tu reham karo iss qaum par; kahin tu aqal aur patience ko use karo. Kuch tu proper planning say karo. Bheek saari dunya say maangtay ho aur baatein fitno ke kartay ho. Ham as a qaum sab say bara fitna hain. Iss baat ka kyun ehsaas nahi. New years par sharab aisay chalti hai jaisay europe ho, zanakaar sarkon par khulay aam ghoomtee hain, aksariyat bey-eeman aur dishonest hai, rishwat / corruption aam hai aur uskay bina aik kaam bhi nahi ho sakta, taleem aur ilaaj ab ghareeb aadmi ke bass ke baat he nahi rahay (aik 6000Rs salary wala aadmi apnay bachay ka Hepatitus B ka 16000Rs ka lab test kaisay karwa sakta hai; I personally saw such cases at Aga Khan Hospital), fuel/gas/power hamaaray paas hai he nahi iss liyey bheek kee aadat chah kar bhi nahi khatam kar saktay, paani hamara khatam ho gaya aur sab including so-called "Ulema" soey rahay, har dushman hamaaray mulak kay ander ghussa hua hai aur ham koi plan nahi rakhtay to deal with them, hamaari koi policy hamaari apni nahi, hamara koi faisla hamara apna nahi, kirdaar hamara aisa hai keh Iblees bhi sharma jaaey yaha loge qabron say dead bodies nikaal kar unkay saath bhi rape kar detay hain, zinda women ko qabron main ham dafan kar detay hain aur koi poochhta tak nahi aur baat khatam ho jati hai, kaari kar kay maar do kisi bhi aurat ko aur sab khush baash rehta hai, bhaai bhaai ka dushman hai baloch punjabi kay khoon ka dushman hai aur punjabi baloch ka, pathan Muhajir ka aur muhajir pathan ka (examples only) so on and so forth. Al-gharz ham sab main fitnay maujood hain aur ham sab uss nizaam ka hissa hain jo nizaam he fitna hai.

Jab tak har shakhs apnay zaati fitnay ko theek nahi kartaa kuch honay wala nahi. Nizaam kay fitnay bhi tabhi theek hongay.

Jin baaton ko parrots fitna banaaey bethay hain woh zyada tar yaa tu Zaid jaisay logon ko sabaq sikhaanay kay liye taraashay gaey hein khud say (coz he called them do takkay ka) yaa phir khud numaai kay liye garhay murday ukhaarnay kee koshish hai.

Jo asal fitnay hain koi bataaey gaa inn so-called uelma kaa un kay baaray main kia khayaal hai? Aur unkaa kia hall paish farmaatay hain "ulema" hazraat??? Aur aaj tak kia progress kee hai in "ulema" saahibaan nay aisay fitno kay baaray main. Aur agar kee hai tu uska nateeja kia hai??? Kiyaa aisay fitno ko bhi Robinhood tu nahi bana diyaa apni kaawishon say; yaah unkay dish channel aur websites tu nahi khulwa deen???

Bhaai reham khaao logon kay haal par aur bass kar do tajruba kaariyaan logon kay faiths aur religious sentiments kay saath. Kuch theek nahi kar saktay tu kuch barbaad bhi na karo.

Issi tammana kay saath keh kaash yeh loge bhi damaagh use karnaa shuroo karein, I close down this post.

Regards,

- shani420 - 04-01-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Toronto_Boy</i>
<br />Dear Shani

Rushdie, Tasleema Nasreen, German or Dutch newspaper publishers or Ahmadis kay baray main kisi ko koi shak nahi hay aur na hi inkay baray main koi do (two) rai hain. Ikhtilaaf sirf inkay treatment par hay, yani Mulims (Gov't and individuals) ka reaction kiss tarha ka hona chayay. Maslan apnay logon ki properties ko jala kar ham "dushman" ka konsa nuqsaan kartay hain? Aur kia aysi stikes, rallies, procesions ki call daynay walay bhi hamaray kia ham aam logon kay indirect dushman nahi hain kia? Kia death threats nay inn sab ka "rate" nahi barha dia, jo inka asal maqsaad tha. Kia yah sab karkay ham nay wohi nahi kia jo yah sab ham say karwa kar apni "cheap value and rate" main izafa karwana chahtay thay.

Bhai agar time milay to China or Iran ki diplomacy ko thanday dil say samjhnay ki koshish karna. China kay pass sab kutch hay aur pichlay 40 saal say hay magar wo kisi ko threat nahi karta. Aur Iran abhi sirf developmental phase main hi hay, aur bharkain Sultan Rahi ki hain. Nateeja ham sab kay saamnay hay. Shayad kisi jaga KamranACA nay Saddam ki misaal kafi achi di thi.

China, Iran, ya Saddam ki example samjhnay walon kay liay hain, kay iss tarhay kay problems ka treatment kiss tarha hona chayay. Warna phir apni kulhari aur apni hi taang hoti hay, ya phir khaya pia kutch nahi glass tora bara-anay (12 Anas).

Abhi Pakistan ki age sirf 63 years hay, awal din say bharkain marnay kay ilawa ham nay kutch nahi kia. Nateeja kia nikla, dunya ki har secret service hamaray ilaqon main apnay apnay game khail rahi hay. Kia ham kutch aaraam say nahi baith saktay thay kia?

Bahar haal main zara doosri taraf nikal gya tha. Now come to the point.

Shani and Awais bhai, internet age main search engine ko istamal karna koi bari baat nahi hay. Kisi ko bhi agar interest ho to wo Qadyanion ya Rushdie ya kisi aur kay baray main search karsakta hay. Magar iss tarha kisi ka bhi link lagana (including Zaid Hamid) oska "bhao barhana" hota hay. Specially agar aap osko bura aadmi samjhtay hain to iss say bachna chayay nakay market karna.

Regards
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Dear Toronto boy,
I never posted this link of Rushdie to create an issue.Rushdie ki bat chal rahi thi is may nay yeh likh dia.
Jahan tak Rushdie k rate berhne ka taluk hai to main nay aik TV program main khud suna tha AKBAR BUGTI ko yeh kehte k RUSHDIE was one of his favourite novelist.Allah jis ko jitna fame/notoriety dena chaye day day.
In neither of my post I have said Zaid as a Kafir.Mujhe to Zaid or even Yousuf k bare main pata hi nahi tha.Zaid ko TV peh dekha tha per interest nahi lia.If he claims to be a muslim then it is acceptable for me.Mery bala say to agar Rushdie bhi khud ko Muslim kehta hai to main kon hota ho object kerne wala ya use qatal kerne wala.But I have read Satanic Verses.It was heinous and odious.Beherhal woh aik Novel tha aur is ka literary jawab kia hoga meri samgh main nahin ata.I am against violence , chaye woh Benazir k marne per ho ya kisi sectarian larai per whatever.
I have spent a good part of my life in hostels and I know 3 qadianis personally.One of them currently in CA's C module.I know how they pray and how they portray their religion.One of them claimed to be a HAJJI.I believe them to be NON MUSLIMS.But woh khud yeh nahi kehte.Woh to hamain farigh ker dayte hain.
As far as China is,to agar ham as nation 63 years k hain to China bhi(as current Independent state) 61 years ka hai.Hum yahan ghalti per dat jatay hain aur phir us ko sahi sabit kerne per lag jate hain.Woh apni ghaltian suthartay hain.China to bara mulk hai , even Venezuela (Hugo Chavez) America ko ankh dikhata hai.Hum to yahan CA/ACCA peh lartay hain!

- shani420 - 04-01-2010

Kamran bhai,
Maine to "Jamshed Dasti part 2" Awais ki post main dekha to likh dia.
I didn't know k Awais is 32 years and about his CMA.
Aap nay apni post main jo Pakistanis ki burayan ginwai hai.I agree.Har job k lye sifarish,rishwat,zina etc.It is very common.
Qadianiat kafi phel rahi hai.Outside Pakistan ,specially in Africa ,inki ki kafi tadad ho chuki hai.India main bhi woh Case jeet ker Muslims main shamil ho gai.Bangladesh kab say unko Non muslim declare kernay ka keh raha hai magar kia nahin.

- awaisaftab - 04-01-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by shani420</i>
<br />Kamran bhai,
Maine to "Jamshed Dasti part 2" Awais ki post main dekha to likh dia.
I didn't know k Awais is 32 years and about his CMA.
Aap nay apni post main jo Pakistanis ki burayan ginwai hai.I agree.Har job k lye sifarish,rishwat,zina etc.It is very common.
Qadianiat kafi phel rahi hai.Outside Pakistan ,specially in Africa ,inki ki kafi tadad ho chuki hai.India main bhi woh Case jeet ker Muslims main shamil ho gai.Bangladesh kab say unko Non muslim declare kernay ka keh raha hai magar kia nahin.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Shani tum ne KUTNI ka lafz suna hoga yeh kutnian hamesha dosron kee toh main rehteeen Falana kia ker raha, falanay k ghar kia pakka ha. Falanee ki kitnee umer ha falana kitni jamatain parha ha. In ko bus dosron ki fikar rehti ha.

I don't have any interest in your age, academic/professional qualification ager kisi ne batadia to theek werna hamin kia zaroorat ha kisi ki Jasoosi kerne ki.
Ek shaks ne meree age 32 likhee ha ager zara aqal ho to forum per hee main ne ek baree Visible jaga pe apnee date of birth likhi thee great khna k member banne se bohat phele wo whan se dekhleta . Mager mujh ko pata ha k main abtak 1 dozen tak is ki contradiction logon k samne lachuka hun is ki kefiat kisi aese shaks ki huyee ha jo bohat barkain aur pharain marta ho mager uska sara bhanda beech chowk main phoot jay. Zahiree baat ha aesee soorat main is shaks ka demagh kam kerna chore deta ha.

Abhi tak yeh shaks ek contradiction ka bhee jawab nhn de saka.

- awaisaftab - 04-01-2010

<font color="red">Jamshaid Dasti Part II says about fatway Qatal of Imam Khumenie
Yet I differ with this particular Fatwa and this is not a sin. I have a different view point and different stand on this matter.</font id="red">

Dears Imam Khumenie se to wo ikhtilaf kare jo Ahle Tashi hone ki surat main Ayatullah ho ya Sunni hone ke sorat main Mufti ya sheikh ul Hadees ho. Tum kia tumhari auqat kia ek hadees ati nhn ha aur Hazrat farama rahay hain “main imam khumenie se ikhtilaf kerta hun salman rushdie k fatway pe” Kuja pidi kuja piddi ka shorba yeh monh aur masoor ki daal. Yeh to wohi baat hoyee k koyee ICOM ka bacha IAS’s /IFRS pe eitraz kare aur kahe main falane mamle pe IFAC se ikhtilaf kerta hun.

<font color="red">Jamshed Dasati Part II Says

Khumeni sahib koi maulvi nahi thay; rather he was a great scholar, thinker, social reformer and philospher. Yahaan cheap maulvi unka naam lay kar apni khaal nahi bacha saktay</font id="red">
<font color="green">Do you know about the term Ayattullah ?</font id="green">
Yar qun apna mazaq ban wa rahe ho ager kisi bat ka pata na huwa kare to search engine hi use kerlia kero. Lakin search engine use kerne k liay bhee thori aqal chaye hoti ha jo tumaharay demagh main nhn balke godon sorry takhnon main ha. Imam Khumenie got his education from Madrasa Hawza at Mashhad.
<font color="purple">The degree/rank of Ayyatullah is granted in Fiqahe Jafria after a tough examination/studies to the persons who have qualified Darse Kharij (examination of Aalim in Fiqahe Jafria like Darse Nizamee of Sunniees).There are only few Ayyatullahs in Ahle Tashi of Pakistan according to information provided me by my Ahle Tashi friends and only some dozens in Indian Muslims. </font id="purple">
Yeh shaks ek jaga kehta ha
<font color="red">It's good to listen that now he is following Imam Khumeni Sahib and as such has declared his-self among Ahl-e-Tashi. Chalo kuch tu saaf hua. BTW, what will happen if some one will quote here some of his bak bak about Ahl-e-Tashi?</font id="red">
Jab k dosri jaga likhta ha

<font color="green">“In the matter of Fatwa against Rushdi, I don't agree with this Fatwa and I don't have fear of a cheap maulvi who is trying to provoke our Ahl-e-Tashi brothers to speak against me.” </font id="green">

See the contradiction bhaion main ne to kabhi kisi sect k bare main baat nhn kee ager kee ha to suboot do jo shaks ilzam lagat ha burden of proof us pe hota ha. Ye shaks asal main Khud shia bhion ko mere khilaf bharka raha ha aur blame mujh ko de raha ha k main Ahle Tashi ko is k khilaf bharka raha hun.

At one place this mental patient writes

Naeemee sb ka internet say profile jhat say dhoond laaey apni baat ka roab jamaanay k liye laikan damaagh ka istemaal nahi kia keh thori tehqeeq he kar loon. Just go to their institute and see how it is managed

Have you visited any madras’s tum ko to yeh tak nhn pata k Sheikh-ul-Hadison ka nisab kia hota ha. Tum ek lakh jaga proof ker chuke ho k tum ko madrson k nizam, syllabus,exams, courses k bare main KUKH bhee nhn pata.

Mufti Sarfraz Naeemi was an Aalim and Secretary of Tanzeem Ul Madaris. Bataya bhee ha k Tanzeem Ul Madaris Kia ha prir bhee bat aqal main nhn ayee how we exclude a Aalim from the ulemahs who was the secretary of an organization under which thousands of Madaris are working.
It is amazing for all who have knowledge of madrsa education that Jamshed Dasti part II says
<font color="orange">Hadeeson kee ta'daad kia word "parrots" kay against ginwaai hai? It's amazing effort. Bhayya ta'daad say kia hota hai. Tehqeeq bhi karo aur samjho bhi. I am sorry to say but just to remind that rattaa tu "perrots" bhi acha lagaatey hain</font id="orange">

At another place he writes

<font color="orange">AGAR AMAL NAHI TU PHIR RATTA LAGANA waisa he hai jaisaa mainay sorry kay saath bola tha. Nahi samjh aati baat ke tu fazool main damaagh kyun khapaatay ho betaa?</font id="orange">

Allah ki panah “Takhasus Fill Hadees” k syllabus ka pata nhn balke yeh term hi pheli dafa suni ha aur batain dekho. Yani “Takhasus Fill Hadees” main is jahill shaks ki aqal k mutabiq sirf hadeesain ratwayee jatin hain. Allah k bande Sahe Satta ke sari kitabain to Darse Nizamee k students shroo k salon main hi parh lete hain. Bhaye Mustashriqeen bhee islam pe tanqeed likhne se phele poori tehqiq kertain hain ager tanqeed ka shoq ha to thori see research k bad kero

Aur ek baat tumhare bête ko Hifz kerwane k liay kia farishtay asman se nazil honge . Balke shaid tum ko pata na ho jo log hifz kerwate hain wo to 99% sirf Qari aur Hafiz hote hain unhon ne to Darse Nizami bhee nhn kia hota na wo fazil arabi hote hain. I know k kuch Moderate and progressive /secular log bhee apne bachon ko hifz kerwatain take un k NATWAN kandhon pe bhet k Janat main ja sakain.

Jo batain tum ker rahe ho unse zahir hota ha k tum ne ajtak kisi tafseer kia kisi deni kitab ka bhee mutalla nhn kia. Jaisa k Ayatullah ki term pe main ne tumharee jahalat sabit kerdi. Jab tak insane khamosh rahe uski jhalat choppy rehti ha jab zuban kenchi ki trah chalna shuroo ho jay to sab ko pata chal jata ha k agla banda kitne pani main ha.