Accountancy Forum
Worth to read - Printable Version

+- Accountancy Forum (https://www.accountancy.com.pk/forum)
+-- Forum: General (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: General Discussion (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thread: Worth to read (/showthread.php?tid=7848)

- yasir_live - 06-24-2010

Anamz.

Episodes main divide kar dia lakin lambi kahanian sunana nahi chorain gi, koi choti C kahanian likh dia karain. Itni lambi lambi postain perhna mushkil hota hay, Wesaay bhi hum xiada Parhaay likhaay nahi hain.

Regards/

- bizmen - 06-25-2010

bilkul sahee likha yasir ne, choti si story honi chahiye jaise...

Pyar Kahani Mein,
Ek Larka Hota Hai,
Ek Larki Hoti Hai,
Kabhi Donon Hanste Hain,
Kabhi Donon Rotay Hain,

Kahani Khatam [)]

- WARDAH - 06-25-2010

g ni g is sy bhi choti kahani hai mairy pass,

Aik tha raaja,Aik thi rani
Dono mer gae,khtm kahani [)]

hahhahahahah

- bizmen - 06-25-2010

Haan lekin tumhari kahani achi nahee hai [P]
Choti ho par Acho ho )

- WARDAH - 06-25-2010

ainwain ni achi? moral of the story hai"subko aik na aik din jaana hi hai".hehehehe

- Anamz1 - 06-25-2010

Well wardah dude, its good to see your status has been changed, Congratulations and Celebrations.

- WARDAH - 06-25-2010

oe tum ny abhi daikha mai to teen din sy partner bni hon.khair thnx bri mehnt ki hai mainy yahan tk pohncny mai,ager tumhari duain sath na hotin to kaisy pohnchti.hehehehe chlo ab tum bhi apni mehnat jari rkho aik na aik din tum bhi hum tk ajao gi.hahhaha

- Anamz1 - 06-25-2010

<center><u><b>Live Life Over</b></u></center>

IF I HAD MY LIFE TO LIVE OVER

I would have talked less and listened more.

I would have invited friends over to dinner even if the carpet was stained and the sofa faded.

I would have eaten the popcorn in the 'good' living room and worried much less about the dirt when someone wanted to light a fire in the fireplace

I would have taken the time to listen to my grandfather ramble about his youth.

I would never have insisted the car windows be rolled up on a summer day because my hair had just been teased and sprayed.

I would have burned the pink candle sculpted like a rose before it melted in storage.

I would have sat on the lawn with my children and not worried about grass stains. I would have cried and laughed less while watching television - and more while watching life.

I would have shared more of the responsibility carried by my husband.

I would have gone to bed when I was sick instead of pretending the earth would go into a holding pattern if I weren't there for the day.

I would never have bought anything just because it was practical, wouldn't show soil or was guaranteed to last a lifetime.

Instead of wishing away nine months of pregnancy, I'd have cherished every moment and realized that the wonderment growing inside me was the only chance in life to assist God in a miracle.

When my kids kissed me impetuously, I would never have said, "Later. Now go get washed up for dinner."

There would have been more "I love yous"... more "I'm sorrys"...but mostly, given another shot at life, I would seize every minute... look at it and really see it...live it...and never give it back.
----------------------------
In memory of Erma Bombeck who lost her fight with cancer. "Be courageous and bold. When you look back on your life, you'll regret the things you didn't do more than the ones you did."

- ciapk - 06-25-2010

Han ji Worth to read ki partner coz Annam ki 1000 main sy 990 post isi main milain gi -)

- bizmen - 06-25-2010

ciapk mujhe nahin lagta Anamz partner bannay mein interested hai. aray bhai poori booklet paste kar di, har aik para alag se post karti to ab tak senior ban chuki hoti. examples bhi post kiye thay lekin fayeda nahin uthaya. WARDAH ko hi dekh lo, aik post mein baat likhti hai and agle post mein us ka baqaya 'hehehe'

- ciapk - 06-25-2010

...... likhnay ka mtlab hy bqya agli post main -) or partner bhla kaisay bni hay

- WARDAH - 06-25-2010

kon kaisy bni hai??

- bizmen - 06-25-2010

WARDAH ki battery phir jawab de gayee hai...samajh nahee aaya, tumhari baat ho rahi hai aur kis ki )

- WARDAH - 06-25-2010

tum logon ki mairi batain krny k ilawa bhi koi kaam hai? [p] hehehe

- bizmen - 06-25-2010

hai naa lekin woh tumhain batane ke kaam nahin hain [Wink]