Accountancy Forum
Kuch Kissay Kuch Kahaniyan.......... - Printable Version

+- Accountancy Forum (https://www.accountancy.com.pk/forum)
+-- Forum: General (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: General Discussion (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thread: Kuch Kissay Kuch Kahaniyan.......... (/showthread.php?tid=8210)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

- ciapk - 06-30-2010

Yasir, 12 saal sy thora ziada kr lo bhai 15-16 tak chal jay ga 12 saal main tu.....

- bizmen - 06-30-2010

agreed with yasir keh hum time par nahee sochte and baad mein Islam yaad ata hai lekin waqt hath se nikal jata hai. But how much time do we need to learn? theek hai late shadi karo, 25-30 saal mein karo or even later but phir kya hum islam samajh kar shadi karte hein? sari zindagi to career ke peechay bhagte hain hum aur islam tab yad ata hai jab bache baray ho jate hain and tab bhi khud namaz nahee parhni, bache ko kehna ja kar namaz parhe.

and for the same reasons, bache ke sath thori bohat sakhti zaroor honi chahiye, when needed. warna time guzarne ke baad you can't do anything.

- yasir_live - 07-01-2010

<font size="1"><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by ciapk</i>
<br />Yasir, 12 saal sy thora ziada kr lo bhai 15-16 tak chal jay ga 12 saal main tu.....
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote"></font id="size1">

Yeh Tu.... k agay wala kamina-pan main samajh to gya hoon[p]. Well haan sahi keh rahay ho main nay jazbaat main bara saal likh dia, halakay bara saal main tu..............

Wesay uss post main aur bhi baatain thi [D][D]

Regards

- ciapk - 07-01-2010

Mera mtlab tha k bara sal main tu bcha abi tak apnay mama papa k sath sota hy or or wo he usay school sy lay k atay or chor k atay hain yani taqreeban 6th class main hota hay, waisay app kia smjay thay? -)

Pata nahi yeh konsay bachay ki baat kar rahay ho aap Jo 6 class main bhi Mama-papa k saath sota hay. Pata nahi lakin main nay suna hay k pehlay shadian ho jati thin 13-14 years main. Dusso Yaaaar!

Regards.

- Kasim - 07-01-2010

Well yah un dinno ki baat hay jab hum I.Com main hotay thay

and hamara shamaar college k
famous / most wanted (lol)
in fact nice and naughty
lerkoon main hota tha

lerkiyaaan mur mur k hammain daikha kerti thi,
hamary style per
decency per
personality per

comments kerti thi (woe bhi kia din thay yar lol)

so
one day i was going to college was on foot that day

and was almost to reach college

a girls college wagon (of my college) was passing me

(i saw in it for a while to see some one special lol but she was not there so i start watching on other side)

then a girl sitting on back side of wagon suddenly called my name with a laud voice

Kasimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

yar i got shocked for a while

i and all other girls sitting on back of wagon saw the girl with surprise
but she covered her face with her both hands

so i missed to see who she really was (lol)

when ever i recall those goldan days of my life

a quotation comes in my mind and i start to smile on myself

quotation is

<b>" Some people become and remain famous in a specific part of their lives only and later on they spend all remaining life in memories of such days " </b>

lol

(but its very much true regarding old film/t.v stars etc)

one thing i surely want to share more i dont know why
but it always happen to me that
different best and worst parts
of my lives are always attached
to same relevent sources

[b]does it happen to any of u too?
Yasir i think so we have some similarity in this case too plz do tell if we have[b]

regards

- Kasim - 07-01-2010

Well yah un dinno ki baat hay jab hum I.Com main hotay thay

and hamara shamaar college k
famous / most wanted (lol)
in fact nice and naughty
lerkoon main hota tha

lerkiyaaan mur mur k hammain daikha kerti thi,
hamary style per
decency per
personality per

comments kerti thi (woe bhi kia din thay yar lol)

so
one day i was going to college was on foot that day

and was almost to reach college

a girls college wagon (of my college) was passing me

(i saw in it for a while to see some one special lol but she was not there so i start watching on other side)

then a girl sitting on back side of wagon suddenly called my name with a laud voice

Kasimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

yar i got shocked for a while

i and all other girls sitting on back of wagon saw the girl with surprise
but she covered her face with her both hands

so i missed to see who she really was (lol)

when ever i recall those goldan days of my life

a quotation comes in my mind and i start to smile on myself

quotation is

<b>" Some people become and remain famous in a specific part of their lives only and later on they spend all remaining life in memories of such days " </b>

lol

(but its very much true regarding old film/t.v stars etc)

one thing i surely want to share more i dont know why
but it always happen to me that
different best and worst parts
of my lives are always attached
to same relevent sources

[b]does it happen to any of u too?
Yasir i think so we have some similarity in this case too plz do tell if we have[b]

regards

Hummmm, Well Yaar, Mari life main jo sab say Failure part tha Wohi shayad abb tak sab say xiada khoobsurat tha. Main uss say ab baher araha hun ahista ahista and improve bhi kar raha hun apni life main but I think beauty becomes Past now!

Regards.

- ciapk - 07-01-2010

Acha bachpan ki bat kr rahain hai ap shaid

- yasir_live - 07-02-2010

Nahi Dear, Bachpan to bohat peechay reh gya hay Itna xiada k kabhi to bohat dhundla nazar aya Aur kabhi dikhai nahi dia.

Regards.

- WARDAH - 07-02-2010

nice to read ur post kasim. . .aisi choti choti memories waqai humaray chehry py muskan ly ati hain.i also have such memories but vl share later.
yasir. . .itna bhi pichy ni reh gya abhi ds sal pehly he to tum 16 k thy.[)]

- ciapk - 07-02-2010

kitnay 10 sal pehlay? -)

- WARDAH - 07-02-2010

mai tumhary ds ni yasir k dus saal pehly ki baat ker rai)

- ciapk - 07-02-2010

main b yehi pochna chah raha tha k 10 ko kitnay sy multiply krna hay phr nikalna hy k aap loog kb 16 saal k thay -)

- bizmen - 07-02-2010

yeh tum das saal pehlay kyon atak gayee ho? tumhain kya lagta hai is se tumhari age bhi kam ho jayegee? aray, 37 years itnee zyada age nahee hotee, pareshan na ho [Wink]