Accountancy Forum
Cheating & Lying! - Printable Version

+- Accountancy Forum (https://www.accountancy.com.pk/forum)
+-- Forum: General (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: General Discussion (https://www.accountancy.com.pk/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thread: Cheating & Lying! (/showthread.php?tid=8486)

Pages: 1 2 3 4

- WARDAH - 08-02-2010

g ni science jo mrzi kahay pr jo insan ko lgta hai woi hota hai.ye sb humko dil mai lgta hai to dil hi mai hota hai.phir heart attack kio hota hai? her baar brain hambridge kio ni hota? kio kehty hain aisi baat na kro jis sy uska dil dukhy? ye kio ni kehty k jis sy uska dimagh dukhy?

- ciapk - 08-02-2010

Off course there will be no justification to be asked for past mistakes but for better understanding view point of the counter part is most important in this situation.

Wardah

hahahahahahahhahahahha main ainda aisa he kahoon ga Aj mera dimagh nay kr raha yay krnay ko, us nay buhat dimagh dukhaya hay mera dimagh ap k liay hazir hay -)

- youtube - 08-02-2010

@ topic
"but the worst situation is where they have bounded them with each other and during this time they hide a vital fact which later on comes in to knowledge of other person from some other source then its better that they leave each other for ever as trust when broken cant be rebuilted."

This is the true scenario in my case. And i'm broke now. Cant decide what to do.......
As i planned my life based on being that person with me. But now dont know what to speak with concerned person, and planning what to do next is still unthinkable.....

- WARDAH - 08-02-2010

pehly to ye check kro jo baat third person sy pta chli hai us mai kitni schai hai ainwain aag to ni lga rha/rai?? or phir bhi finally without discussion one sided decision na hi lo to ziada behter hai.may be discuss kr k bohat sy mamly hl ho jain.

- Kasim - 08-02-2010

yar well u have to concider the timing facter

if the event has occured before that commitment b/w u and her then u may forgive her as past base justifications should always be avoided

however if its after the commitment then better for u to leave her forever if u r not a cool minded and too much forgiving type person

leave her and forget her for this u surely need time so apply time and space tool to do so
you may or may not tell her reason it depends upon what type of person u r

- Kasim - 08-02-2010

wardah its obvious k 3rd sourse relaibility is to be confirmed first

however regarding one way decision normally people dont accept their faults they do give false justifications to reason their mistakes no one ever like to lose an oppertunity only cause of his/her fault. so they lie and lie again and they may gain trust of other person in this way for a while but this will surely lead them to a day when even their truth will not be taken as truth

as an edited quote says

"u can fool a person for some of the times but not for all of the times"

- WARDAH - 08-02-2010

to zrori to ni na k gr kisi ny kbhi kisi wja sy chahy maslihatan chahy kisi dr ki wja sy(ye dr k kahin bta dia to wo mujhy chor na dy) aik galti krli.to wo baar baar jhoot bolay ga.aik jhoot sy app us py hmaisha k liey to jhotay hony ka or untrusted person ka stamp to ni lga skty na dosry ko km az km aik mauqa to daina hi chahye.kia pta samny wala schy dil sy chahta ho bs aik galti ya aik jhoot kisi bi dr sy bola gya py itni bri sza di jae k chor hi dia jae.rishty asani sy khtm hony wali cheez ni hoty.

- Sh.Mohsin - 08-02-2010

@youtube... ME NE KISI K COMMENTS NI PARHE ABI.
You are talking about a very sensitive relation of the life.
YOUR FIRST QUESTION "What would you think?"
I think that whether any othe lie had been told or not lekin baki puri zindgi me aap kabi bi us per believe ni kr skte. So, it would be difficult to compromise over any lie.
YOUR SECOND DECISION "What would be your decision?"
My decision will be to break the relation with that person. And I would prefer to live alone in the rest of my life.
YOUR THIRD QUESTION "Either to go with him/her or to abandon the relation?"
Explained in above answer.
YOUR FOURTH QUESTION "If you opt to abandon the relation, than should you tell him/her the reason or not?"
I think so that he/she will understand the reason. Jis ki khatir hum ne zindgi ko thokar maar di wohi jb dil ko dukhaye to DIL ITNA BURI TARHA TUT'TA HAI K ZINDGI KA KOI PEHLU BHI US KO NEI JOR SAKTA YARAAAA...

- ciapk - 08-02-2010

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by WARDAH</i>
<br />to zrori to ni na k gr kisi ny kbhi kisi wja sy chahy maslihatan chahy kisi dr ki wja sy(ye dr k kahin bta dia to wo mujhy chor na dy) aik galti krli.to wo baar baar jhoot bolay ga.aik jhoot sy app us py hmaisha k liey to jhotay hony ka or untrusted person ka stamp to ni lga skty na dosry ko km az km aik mauqa to daina hi chahye.kia pta samny wala schy dil sy chahta ho bs aik galti ya aik jhoot kisi bi dr sy bola gya py itni bri sza di jae k chor hi dia jae.rishty asani sy khtm hony wali cheez ni hoty.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Agreed with Wardah , not agreed with Kasim and Mohsin

- Sh.Mohsin - 08-02-2010

BHAYYA PRECTICALLY YE CHEEZ BARDASHT NI HOTI.
You and Wardah are talking about dream lands jahan koi bhi khtaa, khtaa ni hoti.
ULFAT K TAKAZE PURE KARNAA BOHOT MUSHKIL KAAM HAI.. WO KEHTE HAIN NA K..

HUM SE ULFAT K TAKAZE NA NIBAHE JAATE
WARNA HUM KO BHI YE HASRAT THI K CHAAHE JAATE

Agar dil se chahna hai to dil k raaz share karne parte hain or life partner k sath jhut chahe kisi b maksad se bola jaye jhut hi rehta hai...

- WARDAH - 08-02-2010

thanks ciapk thanks alot.i know i m very emotional in such type of topics n literally my heart is feeling the pain from which tube is passing but mai chahti hon k wo jzbaati na ho sochy baat kry mauqa zroor dy.shayd wo abhi na jaan pa rha ho k samny waly k dil py kia guzry gi jb ye usko chorny ka faisla sunae ga. mai manti hon k iska dil tota hai but baat krny sy smjhny sy mamlat suljh bhi jatay hain dil wapis jur bhi jatay hain.so plz kuch achi yaadain bhi yaad kro k shayad kbhi us ny tumko bhi bohat support kiya ho us waqt jb tum mushkil mai thy.baat kro gy to baat bny gi.rb to mwaqy daita hai baar baar galti krny py bhi to hum kia humari auqat kia,mana hum insan hain itna bra dil gurda ni huamra but atleast can give one chance.or mairi duain tum dono k sath hain k jo bhi ho acha ho tum dono k liey.agay jo rb ko manzoor.

- youtube - 08-02-2010

wardah & ciapk, consider this scenario, ap ka khe rishta hota hy or dosre party btate hy k larka engineer hy or bohat acha hy or etc etc ya larke doctor hy or educated hy or etc etc. or ap bhe bohar parhy likhy hy or rishta ap k standard k mutabiq hota hy.
latter on u find out k larky k pas engineering ka diploma hy or itne ache pay nhe hy ya larke aik nurse hy etc etc. (i'm not saying k engineering ka certificate hona acha nhe ya nurse hona acha nhe) but in short u r cheated.
or ab ap apny counter part sy pochy to wo boly k me ny ghoot is lie bola k mujhy lga k agar such bola to ap mery sath nhe ho gy.
to what would u think now?

- WARDAH - 08-02-2010

youtube gr yei mamla hai regarding qualification to khoda pahar nikla chuhy wala haal hai.to dear gr mujhy us sy shadeed mohbbat hai na to mai usko prhai ki trf bi ly aon gi or wo prh bhi ly ga gr mujhsy lgao hoga usy or respect hogi to.prhai to kbhi bhi kisi bhi umer mai ho skti hai.or dear mohabbat krty waqat km az km understanding to hui hi hogi na nature to pasand ai hi hogi na.to ye sb mamla bhi hl ho skta hai.

- ciapk - 08-02-2010

Hmmmmmmmmmmmmmm, mushkil main daal dia. acha main yay bta daita hun k agr main hota tu kia krta -).

Agr waqai main us say mohabbat kr raha hota or mujy lagta k wo bhi muj sy buhat muhabt krti hay or sirf mujy panay k liay jhot bolti rahi tu main usay maaf kr daita as mohabat insano sy hoti hy professions say nahi. Education improve ho k standard k mutabiq ki ja sakti hay bad main b.

Apkay case main agr apkay parents ko pta chal gia hay k jhot bola gia hay tu wo shaid khudi mna kr dain gay.

- ciapk - 08-02-2010

Waaaaa wardah hmaray khyalat kitnay miltay hain ........... Lagta hay ham waqai arain hain or koi qreebi rishtadari b nikal he ani hay -)