Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taxation of AOP
09-29-2010, 04:45 PM,
Taxation of AOP
Dear Friends
We have an AOP who sells goods to only one party. That one party deduct income tax while making payments.
Please tell me what would be the tax treatment while submitting annual income tax return.
I have also heard that in budget, the tax treatment of such AOPs have been changed..
09-29-2010, 07:49 PM,
Ap supplies day rahay hayn or jis par 3.5% tax withheld ho jata hay jo k aap ki final tax liability hay,,,
AOP ki normal income pay change aaya hay slab rates ki jaga 25% rate ho gya hay normal income ka.
09-29-2010, 08:26 PM,
Kia aap ka matlab ye hai keh AOP per FTR khatam ho gya hai or ab say is per normal taxation ho gi or is kay profits per 25% tax apply ho ga???

Aur maine ye b souna hai keh ab say AOP jo b payment karay gi uss per ye b income tax deduct karay ye baat b darust hai??

09-29-2010, 08:35 PM,
Ji nahi mera hargiz ye matlab nahi hay,,, jo income FTR may hayn un par FTR k hisab say tax rate laga ga,,,,

Agar AOP ki normal income ho gi to us par 25% tax rate ho ga,,,,,,,,,,,

Agar ap registered Firm(AOP) han to aap withholding agent hayn U/S153 may,,
Or agar aap registered AOP nahi hayn, to jab aap ka salana turnover 50 million say exceed kary ga tab aap withholding agent ban jayen gay U/S 153 may
09-29-2010, 09:15 PM,
Chalain mai aap ko thori si situation batata hon takeh mujy understand kernay mein asani ho jai...

Meri AOP registered hai
Turnover b 50million say ziada hai
Single party jis ko hum supply daytay hain wo 3.5% tax deduct kerti hai..

jo tax humara supplier deducted ker raha hai kia hum us ka refund lay saktay hain..ager ye humari liability say ziada bunta ho to??

Ager mai ye refund claim nahi ker sakta to kia mujy AOP ko PVT mein convert ker lon ????
09-29-2010, 09:21 PM,
nahi ji ap ki income chonky FTR may aati hay to aap ka refund na to bany ga na hi ap lay sakty han.
09-29-2010, 09:24 PM,
To fir mujy ye chahiye keh mai is AOP ko PVT kerva lon takek mai refund jo bunta hai wo claim ker sakon...
09-29-2010, 09:27 PM,
Jaat sahab mujhay bhi to thora samjha dayn k ye FTR ki income may refund kaysy banta hay.
09-29-2010, 09:41 PM,
Dekhain na jub mai AOP ko PVT kerva lon ga or supplier jo mera income tax deduct ker raha hai jub wo deducted tax meri tax liability jo mai apnay profit per calculate karon ga ziada ho gi to fir wo refund to mai kerva lon ga
09-29-2010, 09:48 PM,
ary wah agar aysa hay to phir AOP may rahty howay bhi to ho sakta hay na ji, AOP ko Company may convert karny ki kya zarorat hay ji.
09-30-2010, 03:19 PM,
Acha mujy aap briefly guide karain keh mai refund kub kub claim ker sakta hon..
09-30-2010, 05:43 PM,
Dear hashijat

Agar aap manufacturer hain to pvt ltd bana lain aap refund le saktay hain agar trading karte hain to pvt ltd bana kar bhi refund nahi mile ga, refer section 153 of ITO 2001

I hope the above reply will clarify u the case


Anfal Shabbir
09-30-2010, 06:17 PM,
Thank you for your reply....

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | Accountancy | Return to Top | | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication