Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Advice on Tax refund required
06-22-2010, 02:15 AM,
Advice on Tax refund required
Say, please guide?
06-22-2010, 07:46 PM,
Agar employee ki tax liability kam thi or employer nay zayada tax deduct kar liya hay to employee refund claim kar sakta hay,,,
06-25-2010, 08:02 PM,
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by LapTop</i>
<br />Agar employee ki tax liability kam thi or employer nay zayada tax deduct kar liya hay to employee refund claim kar sakta hay,,,
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

employee khud se karay ga refund claim? ya employer help karay ga? refund claim ka process kya ha?
06-25-2010, 08:34 PM,
am not an expert on tax issues but something which I discussed earlier with some friends.

Agar tax year abhi end nahee hua to employer ko adjust kar lena chahiye (I have watched it being done practically)

Agar tax year end ho gaya hai to phir employee refund claim karega (employer can help by providing deposit certificates but I guess, nothing else)
06-25-2010, 08:43 PM,
Daykhyn Taxable income or tax liability nikalna taxpayer ki apni zimay dari hay…

Kyon k kisi bhi taxpayer ki 1 say zayad taxable income ho sakti hay yani salary income, rental income ya business income ya share from AOP.

Is liye Apni tax liability nikalna , return of income submit karwana or agar refund hay to claim karna taxpayer ki zimydari hay,,,,,

Ab agar ham sirf salary income kay hawaly say baat karyn to, U/S 149 employer ki zimy dari hay k wo employee ki income par tax deduct karyn, employer bound hay k wo aap ki taxable income k mutabik tax deduct kary,

Ab agar employee chahta hay k wo WHT ki adjustment kary to usy chayea k lasy month yani june may IT3 fill kar k employer ko jama karway, ab employer bound ho jata hay k wo employee ki tax liability adjust kary.

Agar ye na kiya jaye to employee khud adjustment lay sakta hay return jama karwaty howay, or return k sath hi refund ki application jama karwa sakta hay.
06-25-2010, 08:59 PM,
IT-3 is link say download kar layn.

Download-LinkDECLARATION-BY-EMPLOYEE.xls http//

06-26-2010, 08:57 PM,
Thanks Mr Laptop. mera masla yeh ha k hamare kuch employees ki salary variable ha... Jo almost har month main different hoti ha... pora saal maine average le k unka tax deduct kya... Ab June main unko jo salary mil rahi ha usmain tax ko zero rakh k b unka paid tax 2 se 5 hazar tak zayada paid ha... ab employees ko hamne help karna ha tax refund k lye... uske lye, as you said, i should download that IT-3? then what. I am sorry, i am totally new to this e-filing and return thing. Please help.
06-26-2010, 09:23 PM,
Daykhayn IT3 sirf June k mahiny may adjustment k liye valid hota hay,

Aap jo scenario bata rahin hayn us may aap ka employee, employee ki actual tax liability say kuch zayada hi tax deduct kar chukka hay, ab usy adjust karna aap k hath may nahi raha,,,,,

Agar aap june may kuch bhi tax deduct nahi karty tab bhi un ka refund ban raha hay,,,,, is surat may ap k employees ko chayea k wo apna income tax return file karyn or tax liability nikalyn or tamam adjustment kar k refund amount nikal k return k sath hi refund ki application file kar dayn,,,

Or yad rakhiye ga return or refund ki applications online file hon gi,
06-26-2010, 09:29 PM,
Tax Calculator for salary income 2009-10 upload kar raha hon is ki madad say aap employees ki actual tax liability nikal sakty han.

Download-LinkTax calculator 2009-2010.xls http//
06-26-2010, 10:47 PM,
Thanks for advice.

One last thing, kya ham se jo extra tax deduct ho gya ha usko next year k tax k sath adjust kar saktay hain... obviously wo employee to hamare sath ha aur uski next year b to tax ki liability banay gi...
06-28-2010, 07:52 PM,
Nahi Income Tax ko aap Carry Forword nahi kar sakty, is liye aap ko refund hi karna pary ga or wo bhi within 24 months.

Isi waja say June may Chance diya jata hay k employee IT3 fill kar k apny employer ko day or Tax adjustment ho saky.

Ab bhi agar aap ki company apny employees ko help karna chahti hay to wo un sab k return file kary or refund application sath jama karway.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | Accountancy | Return to Top | | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication