Accountancy Forum

Full Version: Worth to read
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Han ji main ny b note kia hay annum ko zra sa kuch kahoo wardah foran panjay jhar k aa jati hay usay bchanay and vice versa -)
chalo theek hai, donon friends hain but WARDAH ne un kay cards kaise ignore kiye????? [P] (WARDAH ka dil kar raha hoga keh is waqt mujhe qatal hee kar de)
han yay b hay halankay annam itna khyal rakhti hay pora aik topic bna dia happy birth day ka or wardah card ka reply he kisi or ko krti hay ufffffff kia dosti hay -)
<u><b>BissmiAllah</b></u>

<b>Put the Glass Down</b>

Professor began his class by holding up a glass with some water in it.
He held it up for all to see & asked the students
“How much do you think this glass weighs?”
‘50gms!’ …. ‘100gms!’ …..’125gms’
..the students answered.

“I really don’t know unless I weigh it,” said the professor, “but, my question
is

What would happen if I held it up like this for a few minutes?”
‘Nothing’ …..the students said.

‘Ok what would happen if I held it up like this for an hour?’ the professor
asked.
‘Your arm would begin to ache’ said one of the student

“You’re right, now what would happen if I held it for a day?”
“Your arm could go numb, you might have severe muscle stress & paralysis & have
to go to hospital for sure!”
….. ventured another student & all the students laughed

“Very good.
But during all this, did the weight of the glass change?”
asked the professor.
‘No‘…. Was the answer.

“Then what caused the arm ache & the muscle stress?”
The students were puzzled.
“What should I do now to come out of pain?” asked professor again.
“Put the glass down!” said one of the students

“Exactly!” said the professor.
Life’s problems are something like this.
Hold it for a few minutes in your head & they seem OK.
Think of them for a long time & they begin to ache.
Hold it even longer & they begin to paralyze you. You will not be able to do anything.

It’s important to think of the challenges or problems in your life,
but EVEN MORE IMPORTANT is to ‘PUT THEM DOWN’at the end of every day before You go to sleep.

That way, you are not stressed, you wake up every day fresh &strong & can handle any issue, any challenge that comes your way !
mujhe to itna dukh hua, mera dil kiya aik naya topic start kar loon Anamz ke naam 'Protest to WARDAH' but phir aik to is Jallad ka dar laga and secondly, Anamz ne bhi WARDAH ka he saath dena tha (yehi to pyar ka kamal hai [)])
kitna bolty ho tum log. . . uffffffff tauba!! itni c baat ka itna bra btangar bna dia.ab to tum dono py mujhko doubt ho rha hai aya u both r guys or GIRLS [p] kaisy bil btorion ki trahan batain bhagar rhy ho tum dono.lg rha hai muhaly ki do khalain baithi paan chba rai hain or git pit git pit aaas pros mai aag lgany waly kam.huh!!!
koi aag nai lga rahay haqeeqat bta rahay hain annam ko apki dosti ki bus yahin forum pay luv u luv u buddy bt or bad main pta b nai k kon meg krta hay aah aisi dosti or pyar pay tu -)
janti to tum sb mai sy kisi ko b ni hon but sb sy hi apni apni jgah khas attachment to ho hi gai hai.ab aisy bol k mujhy hurt to ni karo ciapk. . . mairy dil ny kaha usko luv u buddy likhny ka to likh daiti hon.ab bus kr do plz.otherwise i vl really start crying

Nice Sharing Anamz. Main nay Parhi nahi Lengthy honay ki waja say lakin humesha ki tarah mujhay Aaap per Aaj bhi Yaqeen araha hay. Pata nahi Kyun itna yaqeen hogya hay Aaap per. Perhnay lagta hun lakin DiL kehta hay " kya karega Perh kar anamz ki post hay Achi hi hogi ".

Ciapk.

Mujhay Yaad Araha hay k Anamz nay pehli baar Wardah ko I LuV U bola tha, jab woh nai nai i thi. Uss k baad say lekar aaj tak Wardah Iqraar kar rahi hay Luv U Lov U bol ker. Mian soch raha hun Ek Anam naam ka ID main bhi bana hi lun )

Regards.
@ Yasir

[)][)][)][)], its good to see you back, infact I had asked from these people as well, where were you from since long??????

You know with you forum py ronak rehti hai....[)][)]
bs ab uski ziada tareefain mt kro wo bhi sensible ki trhan hwaon mai urta urta door nikl jae ga.jany kahan chli gai hai sensible, ... kasim tum ny acha ni kiya itni tareefain krni thin to advance mai warn kr daity hum sensible k paon mai dhaaga bandh daity ta k ur k bohat dor na chli jae. . . ab plz daikho jis k baray mai likho pehly bta daina k hum hifazati iqdamaat kr lain.
or kia pta us k bildose bhaiyon ny usi ko pkr lia ho.kion ni kurye chkr ki a? aa munda tainu ina kainwain janda aa? hain? hahahaahhehehehhhohohooho
Anamz awesome posts, really appreciated. I am glad someone here sticks to the main topic. Keep it up
nice sharing biz biz biz mkhy.
<font size="1"><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, san" id="quote">quote<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Anamz1</i>
<br />@ Yasir

[)][)][)][)], its good to see you back, infact I had asked from these people as well, where were you from since long??????

You know with you forum py ronak rehti hai....[)][)]
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote"></font id="size1">

Anamz

Well Thank-You Dear, Buss aap k dil ka Barra-pun hay, werna humsay kya ronaq, Ronaq tu Aap say hay hum tu Sirf Perwaanay hain jo Ronaqon k Ird-gird ghoomtay hain Aur unhain hassil kartay kartay khatam ho jatay hain ek din.

Wardah.

Tumharay khayal main itni moti Aur bhari Sensible ko Ek masoom, Na-Maloom, Aur patlaay say Dhaggay say Roka jaa sakta hay [D]. Tum waqai thori C sutth-yaaaa gai ho. Kabhi naam bhool jati ho Aur kabhi esi Tarkeebain day jati ho [D]

Regards.
Hahaha!! Nice. [D]